#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(newkeys & KEY_CROUCH) //ALT gomb{if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){new Float:x, Float:y, Float:z;GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.2);}else{return false;}} if(newkeys & KEY_FIRE) //ALT gomb{if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){new Float:x, Float:y, Float:z;GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x*1.5, y*1.5, z*1.5);}else{return false;}} if(newkeys & KEY_SUBMISSION) //W gomb (mivel elõre megy ezért azt nyomja meg ezáltal megjavítja a jármûvet){if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ new VehicleID;VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //lekéri a jármû ID-jétSetVehicleHealth(VehicleID,1000.00); //maxra teszi a jármû életét RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); //Megjavitja a jármû külsejét }else{return false;}}return 1;}
#include <a_samp> public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(newkeys & KEY_CROUCH) //ALT gomb{if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){new Float:x, Float:y, Float:z;GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.2);}else{return false;}} if(newkeys & KEY_FIRE) //ALT gomb{if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){new Float:x, Float:y, Float:z;GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x*1.5, y*1.5, z*1.5);}else{return false;}} if(newkeys & KEY_SUBMISSION) //W gomb (mivel elõre megy ezért azt nyomja meg ezáltal megjavítja a jármûvet){if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ new VehicleID;VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //lekéri a jármû ID-jétSetVehicleHealth(VehicleID,1000.00); //maxra teszi a jármû életét RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); //Megjavitja a jármû külsejét }else{return false;}}return 1;}
igen...de azt nem irja, hogy miért rossz nekem.