csáztok
összedobtam egy speedboost filterscriptet, errormentes, de nem mûködik.
pontosabbann... mûködik, de csak akkor, ha nyova tartom 1 darabig az adott gombot.
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_CROUCH) //ALT gomb
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.2);
}
else
{
return false;
}
}
if(newkeys & KEY_FIRE) //ALT gomb
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x*1.5, y*1.5, z*1.5);
}
else
{
return false;
}
}
if(newkeys & KEY_SUBMISSION) //W gomb (mivel elõre megy ezért azt nyomja meg ezáltal megjavítja a jármûvet)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new VehicleID;
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //lekéri a jármû ID-jét
SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00); //maxra teszi a jármû életét
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); //Megjavitja a jármû külsejét
}
else
{
return false;
}
}
return 1;
}
ezzel mi a baj?? :(
#include <a_samp>
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_CROUCH) //ALT gomb
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.2);
}
else
{
return false;
}
}
if(newkeys & KEY_FIRE) //ALT gomb
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x*1.5, y*1.5, z*1.5);
}
else
{
return false;
}
}
if(newkeys & KEY_SUBMISSION) //W gomb (mivel elõre megy ezért azt nyomja meg ezáltal megjavítja a jármûvet)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new VehicleID;
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //lekéri a jármû ID-jét
SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00); //maxra teszi a jármû életét
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); //Megjavitja a jármû külsejét
}
else
{
return false;
}
}
return 1;
}