Szerző Téma: MOD üsszefûzés  (Megtekintve 539 alkalommal)

MOD üsszefûzés
« Dátum: 2012. november 06. - 14:00:19 »
0 Show voters
Sziasztok!Arra lennék kíváncsi,hogy 2 játékmódot hogy lehet egybefûzni?Lehetõleg érthetõ,és olvasható legyen a válasz,mert nem vágom ezt a témát:)
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 06. - 15:23:23 írta kisdosza »

MOD üsszefûzés
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 06. - 14:52:58 »
0 Show voters
Elég macerás dolgot akarsz véghez vinni, fõleg hogy azt írod nem is értesz hozzá.
Gyakorlatilag ki kell választanod melyik legyen a legelsõ mód majd a másikból szép lassan átmásolni mindent.
Mondjuk kezdésnek az OnGameModeInit alatti részt, majd OnGameModeExit és így szépen sorban haladva.

MOD üsszefûzés
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 06. - 14:55:02 »
0 Show voters
Rendben.Meglesem:)
Köszi:D

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
MOD üsszefûzés
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 06. - 15:55:11 »
0 Show voters
picit még bonyolultabb ennél :) adok még pár tanácsot...
ha van azonos nevû + értékû konstans / macro akkor elég 1x bemásolni:
1. mód:
 
#define COLOR_RED 0xFF0000FF

 
2. mód:
 
#define COLOR_RED 0xFF0000FF

 
Egyesített mód:
 
#define COLOR_RED 0xFF0000FF

 
viszont ha különbözõ az értéke akkor az egyiket át kell nevezni ( vagy ha megfelel az egyik érték a másik helyébe akkor csak az egyiket kell bemásolni )
1. mód:
 
#define COLOR_BLUE 0x0000FFFF

 
2. mód:
 
#define COLOR_BLUE 0x2222FFFF

 
Egyesített mód:
 
#define COLOR_BLUE 0x0000FFFF
#define COLOR_BLUE2 0x2222FFFF

 
a 2. módban az összes COLOR_BLUE-t COLOR_BLUE2-re kell átírni
vagy ha megfelel azonos érték akkor
 
#define COLOR_BLUE 0x0000FFFF

 
és változóknál az azonos nevûeket kell átnevezni mert valószínûleg más-más értéket kell tároljanak !
ha kezdõ vagy akkor enum-nál az azonos nevû tömböknek is adj új nevet...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal