GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: KrisT - 2014. augusztus 24. - 23:24:10

Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: KrisT - 2014. augusztus 24. - 23:24:10
SZiasztok!
Ha létrehozok egy
 
new bool: Tulaj[MAX_PLAYERS];

 
Azt hogy mentsek le egy játékosnak, és pontosabban hogy is alkalmazzam, mondjuk egy olyan parancsba, hogy.. egy egyszerüt.. h a felépítését lássam, mondjuk.
Ebbe hogy írjuk bele, hogy  csak a \"bool\" Tulaj használhassa(if)
És hogyan tudok lementeni egy bool értéket, ha valakinek adok tulajt, és mentse le?
 

CMD:jetpack(playerid,params[])
{
    if()
    {
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
}
else MSG(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy tulaj!\");
return 1;
}
Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: rayle - 2014. augusztus 25. - 00:08:36
MySQL-t használsz?
Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: Flash - 2014. augusztus 25. - 12:00:17
if()

 
>>
 
if(Tulaj[playerid] == true)

 
ÉS amivel lekérdezed:
 
Tulaj[playerid]
Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: KrisT - 2014. augusztus 25. - 13:40:25
DINI-t használok
Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: rayle - 2014. augusztus 25. - 15:06:24
Mentésnél:
 
dini_BoolSet(fájl, \"Tulaj\", Tulaj[playerid]);

 
Betöltésnél:
 
Tulaj[playerid] = dini_Bool(fájl, \"Tulaj\");
Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: M1A1 - 2014. augusztus 25. - 22:11:59
Idézetet írta: rayle date=1408971984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50337\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Betöltésnél:
 
Tulaj[playerid] = dini_Bool(fájl, \"Tulaj\");

 

Helyett:
 
Tulaj[playerid] = !!dini_Bool(fájl, \"Tulaj\");

 
Azért, mert valami miatt a dini_Bool() nem boolean, hanem integer típusú értéket ad vissza. Mivel fordításkor tag mismatch hibát írhat a fordító, át kell konvertálni boolean-re a visszatérési értéket.
Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: blackdog476 - 2014. augusztus 26. - 04:35:53

#include <a_samp>
#include <dini>
#define tulaj_fajl \"Tulaj.ini\"
public OnFilterScriptInit() {
    if(fexists(tulaj_fajl)) printf(\"Tulaj mentõ script betöltve! Tulaj: %s\",dini_Get(tulaj_fajl,\"Tulajdonos\"));
    else dini_Create(tulaj_fajl),dini_Set(tulaj_fajl,\"Tulajdonos\",\"krist\"),printf(\"Tulaj mentõ script betöltve. Fájl (\\\"%s\\\") létrehozva. Tulaj: %s\",tulaj_fajl,dini_Get(\"Tulajdonos\"));
    return 1;
}
public OnPlayerConnect() {
    new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24);
    if(TulajE(name)) SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdv! Te tulajdonos vagy!\");
    return 1;
}
stock TulajE(name) { if(!strcmp(dini_Get(tulaj_fajl,name)) { return 1; } else { return 0; } }

 
Gyorsan összedobtam egy scriptet. Létrehoz egy Tulaj.ini nevû fájlt, amibe beleír egy sort: \"Tulajdonos=krist\".
Ezt át lehet írni. Ellenõrzés:
 
if(!TulajE(JATEKOSNEV)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezt a parancsot csak tulaj használhatja!\");

 
A \"JATEKOSNEV\" helyére a player nevét kell írni.
Lehetnek benne hibák, nem tudtam tesztelni, és fáradt is vagyok már :D
 
Peace
Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: KrisT - 2014. augusztus 26. - 13:50:57
Már sikerült! Köszönöm!
Cím: bool mentése játékosnak?
Írta: Dfoglalo - 2014. augusztus 26. - 13:59:39
[mod]\"Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \'Téma megoldva\' funkciót!\" - Használtam helyetted.[/mod]