GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Szasza - 2013. november 30. - 15:38:02

Cím: Bomba
Írta: Szasza - 2013. november 30. - 15:38:02
Üdv. az lenne a kérdésem, hogy írtam egy bomba scriptet de nem tudom, hogyan kell megcsinálni, hogyha felrobban akkor sebzõdjön aki körülötte áll... mert csak felrobban de ha rajta állok se sebzõdök csak a tûz maitt... valaki tudna segíteni?
Cím: Bomba
Írta: Adam_Brown - 2013. november 30. - 15:38:58
A scriptet másold be
Cím: Bomba
Írta: Szasza - 2013. november 30. - 15:41:48

A scriptet másold be
 
[/quote]
Nekem az kell, hogy hogy lehet megcsinálni, hogy sebzõdjön aki a közelében van.. ehhez minek kellene a script? ...
Cím: Bomba
Írta: Adam_Brown - 2013. november 30. - 15:44:02
figyelj ahogy leteszed a bombát annak a körzete kell tehát
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid))
                  {
                  }
Cím: Bomba
Írta: Szasza - 2013. november 30. - 15:46:04

figyelj ahogy leteszed a bombát annak a körzete kell tehát
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid))
                  {
                  }

 

[/quote]
De mit kell a körzetébe? ... erre vagyok én is kíváncsi.. kérlek inkább ne offolj többet benne van a szabályzatba is ... csak akkor írj ha tudsz segíteni... köszönöm
Cím: Bomba
Írta: BoOy - 2013. november 30. - 16:39:56
Tényleg kell a bomba szkriptje mert nem tudjuk a változókat se stb.. :)
Cím: Bomba
Írta: Szasza - 2013. november 30. - 16:49:45

Tényleg kell a bomba szkriptje mert nem tudjuk a változókat se stb.. :)
 
[/quote]akkor majd kikeresem másik modbol .. Nem fogom kikeresgetni az egész scriptet ... Csak azt hittem h itt a nagy scripterek megtudják írni h mit kellene beszúrni.. De látom nem akkor lehet zárni azért köszi
Cím: Bomba
Írta: BoOy - 2013. november 30. - 16:56:17
én tudom.. de csak kellenének a változók mert az isten se tudja mi a neve anélkül meg mink se érünk sokat..
Készítettem egy példaszkriptet:
 
#include 
#include
#define MAX_BOMBA 100
enum bombd{
CreateBomba,
Float:PosX,
Float:PosY,
Float:PosZ
};
new bomba[MAX_BOMBA][bombd];
new bombaid;
forward t_Bomba(bombid);
CMD:createbomb(playerid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
bomba[bombaid][PosX] = x;
bomba[bombaid][PosY] = y;
bomba[bombaid][PosZ] = z;
bomba[bombaid][CreateBomba] = CreateObject(1252,x,y,z,0.0,0.0,0.0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
SetTimerEx(\"t_Bomba\",10000,0,\"i\",bombaid);
bombaid++;
       return 1;
}
public t_Bomba(bombid)
{
   CreateExplosion(bomba[bombid][PosX],bomba[bombid][PosY],bomba[bombid][PosZ], 10, 15);
DestroyObject(bomba[bombid][CreateBomba]);
for(new i;i   {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,6.0,bomba[bombid][PosX],bomba[bombid][PosY],bomba[bombid][PosZ]))
{
    SetPlayerHealth(i,0.0);
    SendClientMessage(i,-1,\"Meghaltál a bomba miatt.!\");
}
}
return 1;
}

 
A t_Bomba eljárásnál találod a választ.
Cím: Bomba
Írta: Szasza - 2013. november 30. - 16:58:22
Ez kellet köszönöm :)