Szerző Téma: Törli a játékos adatait.  (Megtekintve 1097 alkalommal)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Törli a játékos adatait.
« Dátum: 2015. Július 25. - 15:23:29 »
0
Üdvözletem , egyik ismerősömnek  van egy rp szervere , amin Holiday RPG Mód fut (Defensive edit)  , de amikor Crashel a szerverről a játékos vagy újraindul a szerver a karakterek egyszerűen törlődnek és újra kell regisztrálniuk,  ha valaki tudna ebben segíteni meg köszönném.
OnPlayerdisconnect rész + Mentés:
 

stock Ment(playerid)
{
format(File, sizeof(File), \"Players/%s.ini\", SimaNev(playerid));
if(dini_Exists(File))
{
    dini_IntSet(File, \"Admin\", pInfo[playerid][pAdmin]);
    dini_IntSet(File, \"Pénz\", pInfo[playerid][pMoney]);
    dini_IntSet(File, \"Prémiumpont\", pInfo[playerid][pPremium]);
    dini_IntSet(File, \"Válaszok\", pInfo[playerid][pValaszok]);
    dini_IntSet(File, \"Skin\", pInfo[playerid][pSkin]);
    dini_IntSet(File, \"Frakció\", pInfo[playerid][pFrakcio]);
    dini_IntSet(File, \"FrakcióSkin\", pInfo[playerid][pFSkin]);
    dini_IntSet(File, \"RuhaFajta\", pInfo[playerid][pClothes]);
    dini_IntSet(File, \"Szervezet\", pInfo[playerid][pSzerv]);
    dini_IntSet(File, \"Munka\", pInfo[playerid][pMunka]);
    dini_IntSet(File, \"Munka2\", pInfo[playerid][pMunka2]);
    dini_IntSet(File, \"BenzinSofor\", pInfo[playerid][benzinSofor]);
    dini_IntSet(File, \"Bann\", pInfo[playerid][pBanned]);
    dini_IntSet(File, \"Körözés\", pInfo[ playerid ][ pWanted ]);
    dini_IntSet(File, \"Kor\", pInfo[playerid][pKor]);
    dini_IntSet(File, \"Nem\", pInfo[playerid][pNem]);
    dini_IntSet(File, \"Ház\", pInfo[playerid][pHaz]);
    dini_IntSet(File, \"VHáz\", pInfo[playerid][pVHaz]);
    dini_IntSet(File, \"Teló\", pInfo[playerid][pMobile]);
dini_IntSet(File, \"TKönyv\", pInfo[playerid][pBook]);
dini_IntSet(File, \"TSzám\", pInfo[playerid][pNumber]);
dini_IntSet(File, \"Cigi\", pInfo[playerid][pCigi]);
dini_IntSet(File, \"Gyújtó\", pInfo[playerid][pGyujto]);
dini_IntSet(File, \"Kaja\", pInfo[playerid][pKaja]);
        dini_IntSet(File, \"Vontatokotel\", pInfo[playerid][pVontatokotel]);
dini_IntSet(File, \"Kungfu\", pInfo[playerid][pkung]);
dini_IntSet(File, \"Elbow\", pInfo[playerid][pelbow]);
dini_IntSet(File, \"Rugas\", pInfo[playerid][prugas]);
dini_IntSet(File, \"Box\", pInfo[playerid][pboxing]);
dini_IntSet(File, \"Kneehead\", pInfo[playerid][pknee]);
dini_IntSet(File, \"Pia\", pInfo[playerid][pPia]);
dini_IntSet(File, \"GPS\", pInfo[playerid][pGPS]);
dini_IntSet(File, \"Adóvevő\", pInfo[playerid][pWTalkie]);
dini_IntSet(File, \"SzámlaSzám\", pInfo[playerid][pBankSzamla]);
dini_IntSet(File, \"BankPin\", pInfo[playerid][pBankPin]);
dini_IntSet(File, \"BankPénz\", pInfo[playerid][pBankMoney]);
dini_IntSet(File, \"Fizetés\", pInfo[playerid][pFizetes]);
dini_IntSet(File, \"JÓra\", pInfo[playerid][pOra]);
dini_IntSet(File, \"JPerc\", pInfo[playerid][pPerc]);
dini_IntSet(File, \"JMPerc\", pInfo[playerid][pMPerc]);
dini_IntSet(File, \"Adó\", pInfo[playerid][pAdo]);
dini_IntSet(File, \"Börtön\", pInfo[playerid][pBorton]);
dini_IntSet(File, \"RPPont\", pInfo[playerid][pRPPont]);
dini_IntSet(File, \"Deagle\", pInfo[playerid][pDeagle]);
if(pInfo[playerid][pFrakcio] != RENDOR)
{
   //dini_IntSet(File, \"Deagle\", pInfo[playerid][pDeagle]);
   dini_IntSet(File, \"Colt\", pInfo[playerid][pColt]);
   //dini_IntSet(File, \"Basseball\", pInfo[playerid][pBasseball]);
   //dini_IntSet(File, \"Shotgun\", pInfo[playerid][pShotgun]);
   //dini_IntSet(File, \"M4\", pInfo[playerid][pM4]);
}
dini_IntSet(File, \"Basseball\", pInfo[playerid][pBasseball]);
dini_IntSet(File, \"Shotgun\", pInfo[playerid][pShotgun]);
dini_IntSet(File, \"M4\", pInfo[playerid][pM4]);
dini_IntSet(File, \"Kresz\", pInfo[playerid][pKresz]);
//dini_IntSet(File, \"Rutin\", pInfo[playerid][pRutin]);
dini_IntSet(File, \"Jogsi\", pInfo[playerid][pJogsi]);
dini_IntSet(File, \"Kokain\", pInfo[playerid][pCocain]);
dini_IntSet(File, \"Mati\", pInfo[playerid][pMati]);
dini_IntSet(File, \"FCigi\", pInfo[playerid][pFCigi]);
dini_IntSet(File, \"Büntetés\", pInfo[playerid][pBuntetes]);
dini_IntSet(File, \"Kocsi\", pInfo[playerid][VEHICLE]);
dini_IntSet(File, \"KocsiID\", pInfo[playerid][VEHICLE_ID]);
dini_IntSet(File, \"Kocsi2\", pInfo[playerid][VEHICLE2]);
dini_IntSet(File, \"KocsiID2\", pInfo[playerid][VEHICLE_ID2]);
        dini_IntSet(File, \"Kocsi3\", pInfo[playerid][VVEHICLE]);
dini_IntSet(File, \"KocsiID3\", pInfo[playerid][VVEHICLE_ID]);
dini_IntSet(File, \"Kocsi4\", pInfo[playerid][VVEHICLE2]);
dini_IntSet(File, \"KocsiID4\", pInfo[playerid][VVEHICLE_ID2]);
dini_IntSet(File, \"KölcsönKocsi\", pInfo[playerid][KVEHICLE]);
dini_IntSet(File, \"KölcsönKocsiID\", pInfo[playerid][KVEHICLE_ID]);
dini_Set(File, \"ANév\", pInfo[playerid][pANev]);
dini_FloatSet(File, \"pArmor\", pInfo[playerid][pArmor]);
dini_FloatSet(File, \"spawnx\", pInfo[playerid][spawnx]);
dini_FloatSet(File, \"spawny\", pInfo[playerid][spawny]);
dini_FloatSet(File, \"spawnz\", pInfo[playerid][spawnz]);
dini_IntSet(File, \"Interior\", pInfo[playerid][pInterior]);
dini_IntSet(File, \"pOrokAs\", pInfo[playerid][pOrokAs]);
dini_IntSet(File, \"pEngedelyColt\", pInfo[playerid][pEngedelyColt]);
dini_IntSet(File, \"pEngedelyDesi\", pInfo[playerid][pEngedelyDesi]);
dini_IntSet(File, \"pBukosisak\", pInfo[playerid][pBukosisak]);
dini_IntSet(File, \"RiasztoVan\", pInfo[playerid][HazRiasztoVan]);
dini_IntSet(File, \"KocsiRiasztoVan\", pInfo[playerid][KocsiRiasztoVan]);
dini_IntSet(File, \"VedelmiVan\", pInfo[playerid][VedelmiVan]);
dini_IntSet(File, \"Utolsorob\", pInfo[playerid][utolsorob]);
dini_IntSet(File, \"Utolsotanulas\", pInfo[playerid][utolsotanulas]);
dini_IntSet(File, \"RabloTanulas\", pInfo[playerid][pRablo]);
dini_IntSet(File, \"TolvajTanulas\", pInfo[playerid][pTolvaj]);
dini_IntSet(File, \"MentesTanulas\", pInfo[playerid][pMentes]);
dini_Set(File, \"pRang\", pInfo[playerid][pRang]);
dini_Set(File, \"pIP\", pInfo[playerid][pIP]);
dini_IntSet(File, \"VIP\", pInfo[playerid][pVIP]);
dini_IntSet(File, \"VIP2\", pInfo[playerid][pVIP2]);
dini_IntSet(File, \"SpawnHely\", pInfo[playerid][pSpawn]);
dini_IntSet(File, \"pFigyelmeztetes\", pInfo[playerid][pFigyelmeztetes]);
dini_IntSet(File, \"Maszk\", pInfo[playerid][pMaszk]);
dini_IntSet(File, \"AdoFreq\",pInfo[playerid][pWTFreq]);
dini_Set(File, \"HamisNev\",pInfo[playerid][HamisNev]);
dini_IntSet(File, \"JatekosSzemuveg\",pInfo[playerid][pSzemuveg]);
dini_IntSet(File, \"Körözésalatt\", pInfo[playerid][pKorozesAlatt]);
dini_Set(File, \"Körözéstkiadta\", pInfo[playerid][pKorozestKiadta]);
dini_Set(File, \"KörözésIndok\", pInfo[playerid][pKorozesIndok]);
dini_IntSet(File, \"DrogMag\", pInfo[playerid][pDrogMag]);
dini_FloatSet(File, \"DrogHelyX\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyX]);
dini_FloatSet(File, \"DrogHelyY\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyY]);
dini_FloatSet(File, \"DrogHelyZ\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyZ]);
dini_IntSet(File, \"Drog\", pInfo[playerid][pDrogMarj]);
dini_IntSet(File, \"DrogKokain\", pInfo[playerid][pDrogKoko]);
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    Fagyasztvavan[playerid] = 0;
   
Ment(playerid);
    Nevekki(playerid);
   
new Weapon, Ammo, S[128], Float: xxx, Float: yyy, Float: zzz;
GetPlayerPos( playerid, xxx, yyy, zzz );
pInfo[playerid][spawnx] = xxx;
pInfo[playerid][spawny] = yyy;
pInfo[playerid][spawnz] = zzz;
pInfo[playerid][pInterior] = GetPlayerInterior( playerid );
pInfo[playerid][pDrogMag] = 0;
pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyX] = 0.0;
pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyY] = 0.0;
pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyZ] = 0.0;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    Weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
    Ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
   
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(pInfo[pFrakcio] == RFONOK || pInfo[pFrakcio] == RENDOR)
   {
      SetPlayerMarkerForPlayer( i, playerid, 0xFFFFFF00 );
   }
}
}
   
if(Weapon == 24 && Ammo > 0)
{
    pInfo[playerid][pDeagle] += Ammo;
}
if(Weapon == 22 && Ammo == 0)
{
    pInfo[playerid][pColt] += Ammo;
}
SetVehicleToRespawn(BicoID[playerid]);
KocsiOff(BicoID[playerid]);
SetVehicleToRespawn(HajoID[playerid]);
KocsiOff(HajoID[playerid]);
Nulla(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 578)
{
   DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 0 ]);
   DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 1 ]);
   DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 2 ]);
   DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 3 ]);
   DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 4 ]);
}
}
switch(reason)
    {
        case 0:
{
            format(S, sizeof(S), \"< %s crashelt a szerverről >\", Nev(playerid));
          SendAdminMessage(NARANCS, S);
          
    format(S, sizeof(S), \"(( %s crashelt ))\", Nev(playerid));
            ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
}
        case 1..2:
        {
            format(S, sizeof(S), \"< %s kilépett a szerverről >\", Nev(playerid));
          SendAdminMessage(NARANCS, S);
          
    format(S, sizeof(S), \"(( %s kilépett ))\", Nev(playerid));
            ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
}
}
KillTimer(SerultTimer[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, WebText);
PlayerTextDrawHide(playerid, Ft);
PlayerTextDrawHide(playerid, jOra);
PlayerTextDrawHide(playerid, NevMutat2);
PlayerTextDrawHide(playerid, jOra2);
PlayerTextDrawHide(playerid, BankPenz);
   
    // Admin Chat
   
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat9);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat0);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat1);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat2);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat3);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat4);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat5);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat6);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat7);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat8);
Injourney[playerid] = 0;
Watching[playerid] = 0;
Goto[playerid] = 0;
 
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 27. - 09:28:44 írta divkn »

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
Törli a játékos adatait.
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 26. - 10:13:49 »
0
OnPlayerUpdate részhez írd oda, hogy
Ment(playerid);
Talán így mindig fog menteni ha változás történik.
Ne olvasd el. Hülyeség.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 26. - 20:37:58 írta skyLine »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Törli a játékos adatait.
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 26. - 11:47:34 »
+2
skyLine, de buta vagy.
meg is halna a szerver, ne hallgass skyLine-ra.

Nem elérhető myke

  • 213
    • Profil megtekintése
Törli a játékos adatait.
« Válasz #3 Dátum: 2015. Július 26. - 13:40:56 »
0
Hírtelen leállás esetén nem menti el a szerver az adatok. Ez restartkor is így van, ezért nem raktak defensive-be restart parancsot.

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Törli a játékos adatait.
« Válasz #4 Dátum: 2015. Július 26. - 14:05:54 »
0
Erre a függvényre szükségem lenne.:
SimaNev(playerid)
Emellett megmutathatnád hogy regisztrációkor hogyan hozza létre a karakternek a megadott fájlt a Players mappában.
Illetve a PlayerInfo-nál hozz létre egy új változót, \'Bejelentkezve\' néven, amit a karakter töltésnél rakj 1-es értékre, és \'OnPlayerDisconnect\'-hoz pedig írj egy ilyet ---
 
if(pInfo[playerid][bejelentkezve])
Ment(playerid);

 
És Disconnectnél értelem szerűen a változó értékét nullázd, vagy hozz létre egy ciklust, ami végig megy az összes enumerátorban létrehozott változókkal.
pl.:
 
(JatekosInfo == Enum neve)

 
pl:
 

enum JatekosInfo
{
   new asd
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][asd];
for(new JatekosInfo:e; e < JatekosInfo; ++e)
pInfo[playerid][e] = 0;

 
Emellett return 1; hiányzik a stock függvény végéről, plussz printf-el csinálhatnál \'ellenőrzéseket\'.
[gmod]Kiraktam a CODE tagekat.[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 26. - 20:31:08 írta skyLine »

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
Törli a játékos adatait.
« Válasz #5 Dátum: 2015. Július 26. - 20:35:10 »
0
Idézetet írta: Pedró date=1437904054\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
skyLine, de buta vagy.
meg is halna a szerver, ne hallgass skyLine-ra.
 
Lehetséges. Sőt biztos.
Úgy emlékeztem, hogy nekem régen így volt megoldva, de tévedtem. Rég láttam már scripteket. Talán csak próbálkoztam vele és tényleg az volt, hogy elbaszódik a szerver.
Nos itt egy kép. Nekem így volt megoldva anno a dini-s szerveremnél.
[hs width=300 height=300]http://img.kepkuldes.com/694a269cbf2683ab90f228801ff32c8b30a92f9e.png[/hs]
LINK A KÉPHEZ

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Törli a játékos adatait.
« Válasz #6 Dátum: 2015. Július 27. - 09:21:10 »
+1
Először mentesz, aztán kezded el tárolni a pInfo tömbbe és megy minden a levesbe? Ha csak OnPlayerDisconnectben van mentés akkor persze, hogy nem fog eltárolni semmit a szerver és regisztrálhatnak újra és újra.
E: Esetleg az is előfordulhat hogy a Players mappa nincs létrehozva a scriptfilesban.
 
stock Ment(playerid)
{
        format(File, sizeof(File), \"Players/%s.ini\", SimaNev(playerid));
       
        if(dini_Exists(File))
        {
            dini_IntSet(File, \"Admin\", pInfo[playerid][pAdmin]);
            dini_IntSet(File, \"Pénz\", pInfo[playerid][pMoney]);
            dini_IntSet(File, \"Prémiumpont\", pInfo[playerid][pPremium]);
            dini_IntSet(File, \"Válaszok\", pInfo[playerid][pValaszok]);
            dini_IntSet(File, \"Skin\", pInfo[playerid][pSkin]);
            dini_IntSet(File, \"Frakció\", pInfo[playerid][pFrakcio]);
            dini_IntSet(File, \"FrakcióSkin\", pInfo[playerid][pFSkin]);
            dini_IntSet(File, \"RuhaFajta\", pInfo[playerid][pClothes]);
            dini_IntSet(File, \"Szervezet\", pInfo[playerid][pSzerv]);
            dini_IntSet(File, \"Munka\", pInfo[playerid][pMunka]);
            dini_IntSet(File, \"Munka2\", pInfo[playerid][pMunka2]);
            dini_IntSet(File, \"BenzinSofor\", pInfo[playerid][benzinSofor]);
            dini_IntSet(File, \"Bann\", pInfo[playerid][pBanned]);
            dini_IntSet(File, \"Körözés\", pInfo[ playerid ][ pWanted ]);
            dini_IntSet(File, \"Kor\", pInfo[playerid][pKor]);
            dini_IntSet(File, \"Nem\", pInfo[playerid][pNem]);
            dini_IntSet(File, \"Ház\", pInfo[playerid][pHaz]);
            dini_IntSet(File, \"VHáz\", pInfo[playerid][pVHaz]);
            dini_IntSet(File, \"Teló\", pInfo[playerid][pMobile]);
                dini_IntSet(File, \"TKönyv\", pInfo[playerid][pBook]);
                dini_IntSet(File, \"TSzám\", pInfo[playerid][pNumber]);
                dini_IntSet(File, \"Cigi\", pInfo[playerid][pCigi]);
                dini_IntSet(File, \"Gyújtó\", pInfo[playerid][pGyujto]);
                dini_IntSet(File, \"Kaja\", pInfo[playerid][pKaja]);
        dini_IntSet(File, \"Vontatokotel\", pInfo[playerid][pVontatokotel]);
                dini_IntSet(File, \"Kungfu\", pInfo[playerid][pkung]);
                dini_IntSet(File, \"Elbow\", pInfo[playerid][pelbow]);
                dini_IntSet(File, \"Rugas\", pInfo[playerid][prugas]);
                dini_IntSet(File, \"Box\", pInfo[playerid][pboxing]);
                dini_IntSet(File, \"Kneehead\", pInfo[playerid][pknee]);
                dini_IntSet(File, \"Pia\", pInfo[playerid][pPia]);
                dini_IntSet(File, \"GPS\", pInfo[playerid][pGPS]);
                dini_IntSet(File, \"Adóvevő\", pInfo[playerid][pWTalkie]);
                dini_IntSet(File, \"SzámlaSzám\", pInfo[playerid][pBankSzamla]);
                dini_IntSet(File, \"BankPin\", pInfo[playerid][pBankPin]);
                dini_IntSet(File, \"BankPénz\", pInfo[playerid][pBankMoney]);
                dini_IntSet(File, \"Fizetés\", pInfo[playerid][pFizetes]);
                dini_IntSet(File, \"JÓra\", pInfo[playerid][pOra]);
                dini_IntSet(File, \"JPerc\", pInfo[playerid][pPerc]);
                dini_IntSet(File, \"JMPerc\", pInfo[playerid][pMPerc]);
                dini_IntSet(File, \"Adó\", pInfo[playerid][pAdo]);
                dini_IntSet(File, \"Börtön\", pInfo[playerid][pBorton]);
                dini_IntSet(File, \"RPPont\", pInfo[playerid][pRPPont]);
                dini_IntSet(File, \"Deagle\", pInfo[playerid][pDeagle]);
                if(pInfo[playerid][pFrakcio] != RENDOR)
                {
                        //dini_IntSet(File, \"Deagle\", pInfo[playerid][pDeagle]);
                        dini_IntSet(File, \"Colt\", pInfo[playerid][pColt]);
                        //dini_IntSet(File, \"Basseball\", pInfo[playerid][pBasseball]);
                        //dini_IntSet(File, \"Shotgun\", pInfo[playerid][pShotgun]);
                        //dini_IntSet(File, \"M4\", pInfo[playerid][pM4]);
                }
                dini_IntSet(File, \"Basseball\", pInfo[playerid][pBasseball]);
                dini_IntSet(File, \"Shotgun\", pInfo[playerid][pShotgun]);
                dini_IntSet(File, \"M4\", pInfo[playerid][pM4]);
                       
                dini_IntSet(File, \"Kresz\", pInfo[playerid][pKresz]);
                //dini_IntSet(File, \"Rutin\", pInfo[playerid][pRutin]);
                dini_IntSet(File, \"Jogsi\", pInfo[playerid][pJogsi]);
                dini_IntSet(File, \"Kokain\", pInfo[playerid][pCocain]);
                dini_IntSet(File, \"Mati\", pInfo[playerid][pMati]);
                dini_IntSet(File, \"FCigi\", pInfo[playerid][pFCigi]);
                dini_IntSet(File, \"Büntetés\", pInfo[playerid][pBuntetes]);
                dini_IntSet(File, \"Kocsi\", pInfo[playerid][VEHICLE]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiID\", pInfo[playerid][VEHICLE_ID]);
                dini_IntSet(File, \"Kocsi2\", pInfo[playerid][VEHICLE2]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiID2\", pInfo[playerid][VEHICLE_ID2]);
        dini_IntSet(File, \"Kocsi3\", pInfo[playerid][VVEHICLE]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiID3\", pInfo[playerid][VVEHICLE_ID]);
                dini_IntSet(File, \"Kocsi4\", pInfo[playerid][VVEHICLE2]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiID4\", pInfo[playerid][VVEHICLE_ID2]);
                dini_IntSet(File, \"KölcsönKocsi\", pInfo[playerid][KVEHICLE]);
                dini_IntSet(File, \"KölcsönKocsiID\", pInfo[playerid][KVEHICLE_ID]);
                dini_Set(File, \"ANév\", pInfo[playerid][pANev]);
                dini_FloatSet(File, \"pArmor\", pInfo[playerid][pArmor]);
                dini_FloatSet(File, \"spawnx\", pInfo[playerid][spawnx]);
                dini_FloatSet(File, \"spawny\", pInfo[playerid][spawny]);
                dini_FloatSet(File, \"spawnz\", pInfo[playerid][spawnz]);
                dini_IntSet(File, \"Interior\", pInfo[playerid][pInterior]);
                dini_IntSet(File, \"pOrokAs\", pInfo[playerid][pOrokAs]);
                dini_IntSet(File, \"pEngedelyColt\", pInfo[playerid][pEngedelyColt]);
                dini_IntSet(File, \"pEngedelyDesi\", pInfo[playerid][pEngedelyDesi]);
                dini_IntSet(File, \"pBukosisak\", pInfo[playerid][pBukosisak]);
               
                dini_IntSet(File, \"RiasztoVan\", pInfo[playerid][HazRiasztoVan]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiRiasztoVan\", pInfo[playerid][KocsiRiasztoVan]);
                dini_IntSet(File, \"VedelmiVan\", pInfo[playerid][VedelmiVan]);
                dini_IntSet(File, \"Utolsorob\", pInfo[playerid][utolsorob]);
                dini_IntSet(File, \"Utolsotanulas\", pInfo[playerid][utolsotanulas]);
                dini_IntSet(File, \"RabloTanulas\", pInfo[playerid][pRablo]);
                dini_IntSet(File, \"TolvajTanulas\", pInfo[playerid][pTolvaj]);
                dini_IntSet(File, \"MentesTanulas\", pInfo[playerid][pMentes]);
               
                dini_Set(File, \"pRang\", pInfo[playerid][pRang]);
                dini_Set(File, \"pIP\", pInfo[playerid][pIP]);
               
                dini_IntSet(File, \"VIP\", pInfo[playerid][pVIP]);
                dini_IntSet(File, \"VIP2\", pInfo[playerid][pVIP2]);
                dini_IntSet(File, \"SpawnHely\", pInfo[playerid][pSpawn]);
                dini_IntSet(File, \"pFigyelmeztetes\", pInfo[playerid][pFigyelmeztetes]);
                dini_IntSet(File, \"Maszk\", pInfo[playerid][pMaszk]);
                dini_IntSet(File, \"AdoFreq\",pInfo[playerid][pWTFreq]);
               
                dini_Set(File, \"HamisNev\",pInfo[playerid][HamisNev]);
                dini_IntSet(File, \"JatekosSzemuveg\",pInfo[playerid][pSzemuveg]);
                dini_IntSet(File, \"Körözésalatt\", pInfo[playerid][pKorozesAlatt]);
                dini_Set(File, \"Körözéstkiadta\", pInfo[playerid][pKorozestKiadta]);
                dini_Set(File, \"KörözésIndok\", pInfo[playerid][pKorozesIndok]);
                dini_IntSet(File, \"DrogMag\", pInfo[playerid][pDrogMag]);
                dini_FloatSet(File, \"DrogHelyX\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyX]);
                dini_FloatSet(File, \"DrogHelyY\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyY]);
                dini_FloatSet(File, \"DrogHelyZ\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyZ]);
                dini_IntSet(File, \"Drog\", pInfo[playerid][pDrogMarj]);
                dini_IntSet(File, \"DrogKokain\", pInfo[playerid][pDrogKoko]);
        }
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    GetPlayerPos(playerid,pInfo[playerid][spawnx],pInfo[playerid][spawny],pInfo[playerid][spawnz]);
    pInfo[playerid][pInterior] = GetPlayerInterior(playerid);
    pInfo[playerid][pDrogMag] = 0;
    pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyX] = 0.0;
    pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyY] = 0.0;
    pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyZ] = 0.0;
new Weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
    new Ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
    if (Weapon == 24 && Ammo > 0)
        pInfo[playerid][pDeagle] += Ammo;
    if (Weapon == 22 && Ammo == 0)
        pInfo[playerid][pColt] += Ammo;
    Injourney[playerid] = 0;
    Watching[playerid] = 0;
    Goto[playerid] = 0;   
    Fagyasztvavan[playerid] = 0;
KillTimer(SerultTimer[playerid]);
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if (GetVehicleModel(vehicleid) == 578)
        {
            DestroyObject(fa[vehicleid][0]);
            DestroyObject(fa[vehicleid][1]);
            DestroyObject(fa[vehicleid][2]);
            DestroyObject(fa[vehicleid][3]);
            DestroyObject(fa[vehicleid][4]);
        }
}
Ment(playerid); // aztán mentünk,
Nulla(playerid); // és mentés után nullázzuk a változókat.
Nevekki(playerid);
    SetVehicleToRespawn(BicoID[playerid]);
    KocsiOff(BicoID[playerid]);
    SetVehicleToRespawn(HajoID[playerid]);
    KocsiOff(HajoID[playerid]);
new S[50],
        N[MAX_PLAYER_NAME] = Nev(playerid);
    switch (reason)
    {
        case 0:
        {
            format(S, sizeof(S), \"< %s crashelt a szerverről >\",N);
            SendAdminMessage(NARANCS, S);
               
            format(S, sizeof(S), \"(( %s crashelt ))\", N);
            ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
        }
        case 1..2:
        {
            format(S, sizeof(S), \"< %s kilépett a szerverről >\",N);
            SendAdminMessage(NARANCS, S);
            format(S, sizeof(S), \"(( %s kilépett ))\", N);
            ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
        }
    }
// Ha játékos lecsatlakozik, akkor marker sincs.
/*for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(pInfo[pFrakcio] == RFONOK || pInfo[pFrakcio] == RENDOR)
   {
      SetPlayerMarkerForPlayer( i, playerid, 0xFFFFFF00 );
   }
}
}*/
/*   Erre nagyon nincs szükség, hisz ha játékos lecsatlakozott, akkor alapból törlődnek.
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Box);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, WebText);
    PlayerTextDrawHide(playerid, Ft);
    PlayerTextDrawHide(playerid, jOra);
    PlayerTextDrawHide(playerid, NevMutat2);
    PlayerTextDrawHide(playerid, jOra2);
    PlayerTextDrawHide(playerid, BankPenz);
   
    // Admin Chat
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat9);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat0);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat1);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat2);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat3);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat4);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat5);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat6);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat7);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat8);*/
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 27. - 09:26:17 írta divkn »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Törli a játékos adatait.
« Válasz #7 Dátum: 2015. Augusztus 03. - 18:14:29 »
0
Sorry hogy nem válaszoltam idáig, nem voltam gépnél..
divkn :  amikor bezárul a szerver oda is oda írtam a játékos mentő funkciót,  Players mappa is létrevanhozva.

Törli a játékos adatait.
« Válasz #8 Dátum: 2015. Augusztus 05. - 14:45:21 »
0
Csinálj egy timert aki X másodpercenként ment.
Ha jól tudom amikor Crashel a szerver akkor nem fut le a GameModeExit függvény...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal