Sziasztok.
Odáig megtudtam oldani a bóját, hogy ha lerakok egyet akkor fel is tudom venni, viszont ha kettőt rakok le akkor mindig csak azt tünteti el amit utoljára raktam le..
Esetleg úgy nem lehet megoldani , hogy először megnézi , hogy van - e a közelembe egy bárki által lerakott bója, majd azt veszi fel?
if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
{
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
pObject[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy-0.5,plocz-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lerakott egy bóját.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
{
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
DestroyPlayerObject(playerid, pObject[playerid]);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s felvett egy bóját.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}