Sziasztok.
Lenne egy olyan problémám mikor leteszek egy bóját sose a földre teszi hanem mindig alám és elfordítva, mindig attól függ merre fordulok és össze vissza más - más fokos szögbe teszi le az objectet:s
A másik problémám, hogy nem veszi fel az előtte lévő bóját..
if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
{
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy,plocz,ploca, 0 , 0, 30.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
{
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
DestroyObject(1238);
return 1;
}
1 másodperces, kómás válasz.
próbáld így:
if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
{
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
//GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy,plocz-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
{
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
// GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
DestroyObject(1238);
return 1;
}
Szerk.