Szerző Téma: Bója letétel  (Megtekintve 421 alkalommal)

Bója letétel
« Dátum: 2016. március 10. - 21:45:35 »
0 Show voters
Sziasztok.
Lenne egy olyan problémám mikor leteszek egy bóját sose a földre teszi hanem mindig alám és elfordítva, mindig attól függ merre fordulok és össze vissza más - más fokos szögbe teszi le az objectet:s
A másik problémám, hogy nem veszi fel az előtte lévő bóját..
 
   if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
{
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy,plocz,ploca, 0 , 0, 30.0);
    return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
{
    new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        DestroyObject(1238);
    return 1;
}

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Bója letétel
« Válasz #1 Dátum: 2016. március 10. - 22:20:39 »
0 Show voters
1 másodperces, kómás válasz.
próbáld így:
 
if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
        {
                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        //GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy,plocz-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0);
            return 1;
        }
        if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
        {
            new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
       // GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        DestroyObject(1238);
            return 1;
        }

 
Szerk.
« Utoljára szerkesztve: 2016. március 10. - 22:22:33 írta BackUP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal