for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,X, Y, Z))
{
format(cString,sizeof(cString),\"%s mondja:%s\",Nev(playerid),text[]);
SendClientMessage(i,-1,cString);
}
}
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,sizeof(neve));
return neve;
}
Valami hasonló megoldást láttam egy RP módban, fogalmam sincs mennyi mûködõ képes.
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,X, Y, Z))
{
format(cString,sizeof(cString),\"%s mondja:%s\",Nev(playerid),text[]);
SendClientMessage(i,-1,cString);
}
}
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,sizeof(neve));
return neve;
}
Valami hasonló megoldást láttam egy RP módban, fogalmam sincs mennyi mûködõ képes.
És ezt hova? :D
valahogy így:
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
new Float:Pos[3],str[128]; GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i) || !IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2])) { continue; }
format(str,sizeof(str),\"%s mondja:%s\",Nev(playerid),text);
SendClientMessage(i,0xFFFFFFFF,str);
}
return 0;
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,sizeof(neve));
return neve;
}