Szerző Téma: Bizonyos helyen zene szól  (Megtekintve 1086 alkalommal)

Nem elérhető ibacs

  • 34
  • Developer
    • Profil megtekintése
Bizonyos helyen zene szól
« Dátum: 2013. október 20. - 21:59:58 »
0 Show voters
Sziasztok azt szeretném meg kérdezni hogy lehet azt megcsinálni hogy egy bizonyos helyen zene szóljon.

Bizonyos helyen zene szól
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 20. - 22:22:11 »
0 Show voters



\"Somebody+call+the+sWAT+team+someone+just+broke+the+law+_ee96a5b72089d1478b85c02ec7d1451b.jpg\"
 
[/quote]
[admin]Látszik, hogy rossz helyre nyitotta a témát. Nem kell tele offolni. Áthelyezem.[/admin]

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Bizonyos helyen zene szól
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 20. - 22:33:56 »
0 Show voters
Újabban fizetõs a google?
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,szín,\"A google még ingyenes máskor használd, köszi!\");
}

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Bizonyos helyen zene szól
« Válasz #3 Dátum: 2013. október 21. - 07:20:41 »
0 Show voters

Újabban fizetõs a google?
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,szín,\"A google még ingyenes máskor használd, köszi!\");
}

 

[/quote]
Félig poén, de a komoly része nem lesz jó, ugyanis amíg a ponton belül van, újra és újra le fogja neki játszani. Érdemes egy változót bele tenni, hogy csak egyszer indítsa el, például:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))
{
if(Bennevane == 0)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");
Bennevane = 1;
}
}

 
Ha pedig nincs a közelében, akkor a chatre floodolná a dolgot, tehát így kéne megoldani:
 
else
{
if(Bennevane == 1)
{
SendClientMessage(playerid,szín,\"A google még ingyenes máskor használd, köszi!\");
Bennevane = 0;
}
}

 
Persze amit írtál, ott a lényeg remélhetõleg átjött a kérdezõ félnek.

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Bizonyos helyen zene szól
« Válasz #4 Dátum: 2013. október 21. - 08:23:04 »
0 Show voters
Nem értem mit szarakodtok változókkal.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, range, x, y, z);
return 1;
}

Nem elérhető ibacs

  • 34
  • Developer
    • Profil megtekintése
Bizonyos helyen zene szól
« Válasz #5 Dátum: 2013. október 21. - 15:08:35 »
0 Show voters
Köszi

Bizonyos helyen zene szól
« Válasz #6 Dátum: 2013. október 21. - 17:04:57 »
0 Show voters
Hülyeség ez a google szöveg, mert akkor ha nem vagy a bizonyos pontban agyon floodolja a csetet.
Amúgy a helynek az egyik sarkától a másik sarkáig kell az audiostreamet indítani. Ha nincs ott ami else akkor ne fusson.

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Bizonyos helyen zene szól
« Válasz #7 Dátum: 2013. október 21. - 18:26:16 »
0 Show voters
A szöveg nem használati célból lett oda behelyezve ez a tartalmán is látszik sajnálatos, hogy nem esett le nektek,a szöveget egy üzenet ként szántam.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal