CMD:bilincs(playerid,params[]){if(GetPlayerTeam(playerid) == Rendor) { new giveplayerid; if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid) || !IsPlayerConnected(giveplayerid)){return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / névrészlet]\");} SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED); TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0); SendClientMessage(giveplayerid,KEK,\"Egy rendõr megbilincselt!\");}else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset!\");return 1;}
CMD:bilincs(playerid,params[]){if(GetPlayerTeam(playerid) == Rendor) { new giveplayerid; new Float:x, Float:y, Float:z; if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid) || !IsPlayerConnected(giveplayerid)){return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / névrészlet]\");} if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nincs közeledben!\"); SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED); TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0); SendClientMessage(giveplayerid,KEK,\"Egy rendõr megbilincselt!\");}else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset!\");return 1;}
CMD:bilincs(playerid,params[]){if(GetPlayerTeam(playerid) == Rendor) { new giveplayerid, Float:pos[3]; if(sscanf(params,\"u\",giveplayerid) || !IsPlayerConnected(giveplayerid)) {return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / névrészlet]\");} GetPlayerPos(giveplayerid, pos[0], pos[1], pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, pos[0], pos[1], pos[2])) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nincs közeledben!\"); SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED); TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0); SendClientMessage(giveplayerid,KEK,\"Egy rendõr megbilincselt!\"); } else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset!\");return 1;}