CMD:bil(playerid,params[]){new giveplayerid, Float:pos[3];GetPlayerPos(giveplayerid, pos[0], pos[1], pos[2]);if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid)){ SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / névrészlet]\");return 1;}if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)){SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nincs csatlakozva nem tudod megbilincselni\"); return 1;}if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor){SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset!\");return 1;}if(GetPlayerTeam(giveplayerid) == Rendor || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Tuzolto || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Mentos){SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Mentõst,rendõrt,tûzoltót nem bilincselhetsz meg!\");return 1;}if(GetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\") == 1) //ha igaz a bilincselés{ SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos már megvan bilincselve!\");return 1;}if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)){ SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos jármûben ül\");return 1;}if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te jármûben vagy így nem bilincselhetsz!\");return 1;}if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2])){SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nincs közeledben!\");return 1;}if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2])){SetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\", 1);SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0);SendClientMessage(giveplayerid,KEK,\"Egy rendõr megbilincselt!\");SendClientMessage(playerid,KEK,\"Megbilincselted a játékost!\");}return 1;}
CMD:bil(playerid,params[]){ new giveplayerid,Float:pos[3]; if(sscanf(params,\"u\",giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / névrészlet]\"); if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nincs csatlakozva nem tudod megbilincselni\"); if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset!\"); if(GetPlayerTeam(giveplayerid) == Rendor || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Tuzolto || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Mentos) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Mentõst,rendõrt,tûzoltót nem bilincselhetsz meg!\"); if(GetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\") == 1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos már megvan bilincselve!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos jármûben ül\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te jármûben vagy így nem bilincselhetsz!\"); GetPlayerPos(giveplayerid, pos[0], pos[1], pos[2]);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nincs közeledben!\"); SetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\", 1); SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED); TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0); SendClientMessage(giveplayerid,KEK,\"Egy rendõr megbilincselt!\"); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Megbilincselted a játékost!\");return 1;}