Sziasztok nagy bajba kerültem, tegnap még rendesen ment a parancs ma már nem megy rendesen akár hol tudok bilincselni. Ha tudtok segítsetek mert nem értem és van egy heal parancs ugyan igy az meg megy :S Elõre is köszönöm
CMD:bil(playerid,params[])
{
new giveplayerid, Float:pos[3];
GetPlayerPos(giveplayerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid))
{
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / névrészlet]\");
return 1;
}
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nincs csatlakozva nem tudod megbilincselni\");
return 1;
}
if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor)
{
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset!\");
return 1;
}
if(GetPlayerTeam(giveplayerid) == Rendor || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Tuzolto || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Mentos)
{
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Mentõst,rendõrt,tûzoltót nem bilincselhetsz meg!\");
return 1;
}
if(GetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\") == 1) //ha igaz a bilincselés
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos már megvan bilincselve!\");
return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos jármûben ül\");
return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te jármûben vagy így nem bilincselhetsz!\");
return 1;
}
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2]))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nincs közeledben!\");
return 1;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2]))
{
SetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\", 1);
SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0);
SendClientMessage(giveplayerid,KEK,\"Egy rendõr megbilincselt!\");
SendClientMessage(playerid,KEK,\"Megbilincselted a játékost!\");
}
return 1;
}
CMD:bil(playerid,params[])
{
new giveplayerid,
Float:pos[3];
if(sscanf(params,\"u\",giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / névrészlet]\");
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nincs csatlakozva nem tudod megbilincselni\");
if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset!\");
if(GetPlayerTeam(giveplayerid) == Rendor || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Tuzolto || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Mentos) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Mentõst,rendõrt,tûzoltót nem bilincselhetsz meg!\");
if(GetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\") == 1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos már megvan bilincselve!\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos jármûben ül\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te jármûben vagy így nem bilincselhetsz!\");
GetPlayerPos(giveplayerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nincs közeledben!\");
SetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\", 1);
SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0);
SendClientMessage(giveplayerid,KEK,\"Egy rendõr megbilincselt!\");
SendClientMessage(playerid,KEK,\"Megbilincselted a játékost!\");
return 1;
}
Azelõtt kérdezted le a giveplayerid pozícióját, mielõtt bekérted volna másika játékosIDt, ezért ID 0 pozícióját kérte le.
ez miatt volt hibás