Van egy bezáró textdrawom(Egy másik textdrawot és magát zárja be), de bárhogy próbálkozok, nem működik. Próbáltam váltani a PlayerText: és a Text: között, de sehogy nem jövök rá...
//Önkormányzat adatbázis - Steven Blue
#include <a_samp>
new Text:onkorihatter;
new Text:onkoribezaro;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Onkormanyzat adatbazis betoltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
onkoribezaro = TextDrawCreate(240.0,30.0,\"~r~X\");
onkorihatter = TextDrawCreate(30.0,30.0,\" ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~\");
TextDrawUseBox(onkorihatter, 1);
TextDrawBoxColor(onkorihatter, 0x4DAFE4FF);
TextDrawTextSize(onkorihatter, 610.0, 450);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, onkorihatter);
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/adatbázis\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 1777, -1677, 14))
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,onkorihatter);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:onkoribezaro);
TextDrawSetSelectable(Text:onkoribezaro, 1);
SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"{FF0000}Nem vagy adatbázis közelében!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(clickedid == onkoribezaro)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:onkoribezaro);
TextDrawHideForPlayer(playerid, onkorihatter);
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
return 1;
}