public OnGameModeInit()
{
for(new v = 1; v < AUTO; v++)
{
LoadCar(v);
}
printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\");
printf(\"Jármûvek betöltése...\");
AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //Kocsi-------------ID:AUTO+1
.
.
.
return 1;
}
Ezzel hívom meg ezt a függvényt:
public LoadCar(vehicleid)
{
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid);
if(!fexist(file))
{
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0);
dini_IntSet(file, \"Motor\", 0);
dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0);
dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Objective\", 0);
dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0);
dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0);
dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0);
dini_IntSet(file, \"Ar\", 0);
dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0);
dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0);
dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0);
dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0);
dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0);
dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0);
printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid);
}
else
{
CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\");
CarInfo[vehicleid][Motor] = 0;
CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0;
CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\");
CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\");
CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\");
CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\");
CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\");
CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\");
CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\");
CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\");
CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\");
CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\");
CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\");
CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\");
CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\");
CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\");
CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\");
CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1);
SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]);
printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid);
}
return 1;
}
A consoleba látom hogy betölti a kocsikat 499ig. Ezzel nincs is gond, viszont ha felmegyek, nincsenek ott. Az AddStaticVehicleEx-es kocsi ID-je az 1es, pedig ennek 500-asnak kéne lennie. Mi a probléma?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 28. - 11:59:10 )
Megvan a hiba:3 Nem töltötte be a ModelID-t.