Szerző Téma: skin választás  (Megtekintve 1528 alkalommal)

Nem elérhető KiD

  • 233
    • Profil megtekintése
skin választás
« Dátum: 2011. július 17. - 16:27:26 »
0 Show voters
mikor választom a skine-eket, azt hogy tudom megcsinálni, hogy táncoljon? (anim)
a válaszokat kösz elõre is

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
skin választás
« Válasz #1 Dátum: 2011. július 17. - 18:04:05 »
0 Show voters
Az  OnPlayerRequestClass(playerid, classid) alá beirod valahova a animációnak a fügvényét most fejbõl nemtudom de majd megnézem neked.Adok egy tppet,hogy hogy csináld
[pawn]   SetPlayerPos(playerid,11.9577,1716.7191,22.6222);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 128.0980);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerCameraPos(playerid,9.6063,1715.1882,22.6113);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,11.9577,1716.7191,22.6222);
CreateExplosion(11.9577,1716.7191,22.6222, 12, 0.1); //Ez az,hogy a skined mögött megy egy robbanás
[/pawn]

Nem elérhető KiD

  • 233
    • Profil megtekintése
skin választás
« Válasz #2 Dátum: 2011. július 17. - 18:57:33 »
0 Show voters
ez megvan, már csak az anim kéne..

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
skin választás
« Válasz #3 Dátum: 2011. július 17. - 23:16:38 »
0 Show voters
Az  OnPlayerRequestClass visszahíváshoz kell ez a függvény ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5);
Részletesebb leírást itt találsz: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyAnimation
Példa animáció(integetés): ApplyAnimation(playerid, \"KISSING\", \"BD_GF_Wave\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal