... admin rendszerem és az a bajom vele ha lemegy valaki a szerverrõl akkor besül és az admin ...
... admin rendszerem és az a bajom vele ha lemegy valaki a szerverrõl akkor besül és az admin ... Egyértelmû. OnPlayerDisconnect [/quote]
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ Delete3DTextLabel(fixon[playerid]); Delete3DTextLabel(fixki[playerid]); TextDrawDestroy(SpeedoText[playerid]); new string[64]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); switch(reason) {case 0: format(string,sizeof string,\"%s kilépett. (Idõtúllépés)\",name);case 1: format(string,sizeof string,\"%s kilépett. (Kilépett)\",name);case 2: format(string,sizeof string,\"%s kilépett. (Kick/Ban)\",name); } SendClientMessageToAll(pirosszin,string); SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, 201); GetPlayerName(playerid,name,24); format(file,sizeof(file),\"Jatekosok/%s.ini\",name); if(dini_Exists(file)) { dini_IntSet(file,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Pontok\",GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Szin\",GetPlayerColor(playerid)); dini_IntSet(file,\"Adminszint\",PlayerInfo[playerid][Adminszint]); dini_IntSet(file,\"Figyelmeztetesek\",PlayerInfo[playerid][Figyelmeztetesek]); dini_IntSet(file,\"Skin\",GetPlayerSkin(playerid)); dini_IntSet(file,\"Olesek\",PlayerInfo[playerid][Olesek]); dini_IntSet(file,\"Halalok\",PlayerInfo[playerid][Halalok]); Bejelentkezve[playerid] = 0; return 1;}return 1;}
COMMAND:goto(playerid, params[]){if(IsPlayerConnected(id)){ if(PlayerInfo[playerid][Adminszint] >= 1){if(!sscanf(params, \"ui\", id)){ new string[64]; new interior,world; new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); GetPlayerName(id, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), \"\"KEK\"%s\"NARANCS\" elteleportált hozzád\", name); SendClientMessage(id, 0xD8D8D8FF, string); format(string, sizeof(string), \"\"NARANCS\"Elteleportáltál hozzá: \"KEK\"%s\"NARANCS\"\", PlayerName); SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string); GetPlayerPos(id,X,Y,Z); interior = GetPlayerInterior(id); world = GetPlayerVirtualWorld(id); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetPlayerName(id, PlayerName, sizeof(PlayerName)); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X+5,Y+3,Z); new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); LinkVehicleToInterior(vehicle,interior); SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), world); } else { SetPlayerPos(playerid, X+1, Y+1, Z); SetPlayerInterior(playerid, interior); SetPlayerVirtualWorld(playerid, world); }return 1;}else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"Használat: /goto [iD]\");}else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"Ezt a parancsot nem használhatod!\");}else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"Rossz ID-t adtál meg!\");}
COMMAND:goto(playerid, params[]) { if(IsPlayerConnected(id))[/quote]Az a változó az oka a nálad tapasztalt hibának. Gondold újra ez egész goto parancs felépítését elég nagy a káosz benne.