GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2011. december 30. - 14:07:14

Cím: Belépés egy házba
Írta: tudvari - 2011. december 30. - 14:07:14
Sziasztok,az lenne a kérdésem,hogy mi az az If,vagy public ami arra való,hogy leírja mi történik akkor ha egy játékos beér egy pont közelébe?
Vagyis hogy lehetne megoldani,hogy ha vbalaki oda sétál az ajtóhoz akkor elteleportálja? Timerrel kell megoldani ami másodpercenként ellenõrzi,hogy ott van e a pont közelében vagy van vmi külön funkció erre?
Cím: Belépés egy házba
Írta: Mon$TeR - 2011. december 30. - 14:15:07
IsPlayerRangeOfPoint lesz az szerintem amire gondolsz...
Cím: Belépés egy házba
Írta: tudvari - 2011. december 30. - 14:21:47
Azt tudom,hogy szükséges,de mi a public,ami alá kerül.Hogy most ezt mp-nként le kell elenõriznie hogy ott van-e vagy van olyan public,ami ezt megteszi timer nélkül?
Cím: Belépés egy házba
Írta: Mon$TeR - 2011. december 30. - 14:24:12
paranccsal akarod megoldani?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 30. - 14:26:24 )

Public OnPlayerCommandText alá
[pawn]if(!strcmp(\"/belepes\",cmdtext))
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, //koordinátáid))
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Sikeresen beléptél!\");
        SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
    }
    return 1;
}[/pawn]
[mod][ pawn ] [ /pawn ] tegek használata kötelezõ![/mod]
Cím: Belépés egy házba
Írta: tudvari - 2011. december 30. - 14:29:04
Épp az,hogy nem paranccsal  :D
Amikor oda sétál az ajtóhoz beteleportálja az interiorba,csak nem tudom mivel csinálták meg azt,hogy érzékelje hogy belépett a megadott pont területébe. (Az IsPLayerIsInRangeOfPoint elõtti rész) Ez timerrel van megoldva,vagy van erre külön funkció?