-
Üdv mindenkinek, lenne egy újabb kérdésem :DD
A következő, hogy a be/kijárathoz hogyan kéne megadnom a koordinátákat, és hova?
Mert nekem mindig warningol.
A belépés helye(kint):9,2250.2417,52.7375,26.6671,271.3860,0,0,0,0,0,0
A kilépés helye(kint):0,2242.8352,53.0944,26.6671,266.0225,0,0,0,0,0,0
else if(PlayerToPointStripped(0.5, playerid, -1480.9487,2591.6687,55.8359, cx,cy,cz))
{//24/7 Kisbolt Be (Palomino)
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Kisbolt\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 6);
SetPlayerPos(playerid,-27.366565704346,-56.927272796631,1003.546875);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 6;
SetPVarInt(playerid, \"Kisbolt\", 1);
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-27.358966827393,-58.236686706543,1003.546875, cx,cy,cz))
{//24/7 Kisbolt Ki (Palomino)
SetPlayerInterior(playerid, 0);
OnPlayerExitFood(playerid); // ?
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kisbolt\" ) ) SetPlayerPos(playerid,-1481.1689,2593.7327,55.8359), SetPVarInt(playerid, \"Kisbolt\", 0);
else SetPlayerPos(playerid,-1319.6462,2697.3323,50.0625);
Válaszokat előre köszönöm :)
(Nem értek a koordinátákhoz :c)
(Amint megtudom tőletek, már nem fogom többet kérdezni)
-
AddPlayerClass
PlayerToPointStripped(1, playerid,-27.358966827393,-58.236686706543,1003.546875, cx,cy,cz) // Ezek a cx, y.. stb. valamilyen változóid
PlayerToPointStripped(hatósugár, playerid, X koordináta, Y koordináta, Z koordináta, cx, cy, cz)
Remélem valamennyire érthető :)
-
Nem tudom egyre gondolunk-e, de megpróbálok segíteni.
Legyen mondjuk a Grove Streeti kocsmába bedobás.
#define rész:
new kocsmabe;
Aztán...
Itt megadjuk, hogy HONNAN dobjon az interior. Vagyis XY koordinátán csinál egy 0 (láthatatlan) ID pickupot, amit az utána leírt koordinátát érintve veheted fel.
public OnGameModeInit()
{
kocsmabe = CreatePickup(0 ,23, 2310.1074,-1643.5559,14.8270, 0);
Amennyiben ez a feltétel teljesül, vagyis felvettük a kocsmabe névre hallgató pickupot az előbb leírt koordinátán:
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == kocsmabe)
{
SetPlayerPos(playerid, 501.980987,-69.150199,998.757812); // útravaló résznél megérted
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); // ne állítsd
SetPlayerInterior(playerid, 11); //interior id,útravaló résznél megérted
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); //ne állítsd
SetCameraBehindPlayer(playerid); //ne állítsd
}
Egy kis útravaló:http://weedarr.wikidot.com/interior
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. december 15. 22:49:29[/time] )
Ja igen, lemaradt. Ez berak a kocsmába, a kocsma interioron belül pedig, az ajtónál nyomsz egy /save-t, ez lesz a new kocsmaki;
És hasonlóan jársz el, ergó megadod, hogy a kocsmaki Pickup felvételekor hová rakja a játékost - értelemszerűen itt az Interior legyen 0, mert a szabadba dob ki. :D
-
if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kisbolt\" ) )[/quote]
ez hibás néz utána h a helyes wikipédia stb
semmi lebonyolódás nincs benne tök fölös így ha csak így van ott
x y z a koordot meg megadod
else if(PlayerToPointStripped(0.5, playerid, -1480.9487,2591.6687,55.8359, cx,cy,cz)) // erre 2250.2417,52.7375,26.6671,271.3860
SetPlayerPos(playerid,-27.366565704346,-56.927272796631,1003.546875); // nyílván ahova kerül (ki) x y z
másik részénél is kicseréled és átírod de az a if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kisbolt\" ) ) hogy mi az istent keres úgy ott :facepalm: :thumbsup: sok sikert
-
A lényeg hogy már rég megy, köszönöm a segítségeteket!