Szerző Téma: Bejelentkezõ TextDraw  (Megtekintve 2600 alkalommal)

Bejelentkezõ TextDraw
« Dátum: 2013. Január 01. - 22:26:15 »
0 Show voters
Üdv
Olyan TextDraw Script kellene ami a Bejelentkezõ \"hátteret\" helyettesíti.
Tehát nem egy lementett poziciójú háttér lesz hanem egy Kép amit textdraw alapján lehet állígatni.
elõre is köszönöm.! :)

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #1 Dátum: 2013. Január 02. - 10:03:34 »
0 Show voters
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 02. - 10:06:06 írta Jexx »

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #2 Dátum: 2013. Január 02. - 12:55:43 »
0 Show voters
áááá ezaz :)) IGen Pontosan erre :)

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #3 Dátum: 2013. Január 02. - 13:04:04 »
0 Show voters
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=290640
ebben már benne vannak a splash képek azt kihúzod teljes képernyõre és átírod hogy onplayerconnectnél rakja ki és request classnál vegye vissza

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #4 Dátum: 2013. Január 02. - 13:11:05 »
0 Show voters
ezt nemvágom.o.O

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #5 Dátum: 2013. Január 02. - 13:24:55 »
0 Show voters
\"sLHir.png\"
ebbõl válassz 1 et és megcsinálom neked
E:
 

#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
 
public OnFilterScriptInit()
{
    Sprite0 = TextDrawCreate(-0.500, -0.500, \"loadsc6:loadsc6\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 652.000, 451.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite0);
    return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,Sprite0);
return 1;
}

 
azt hiszem hogy így van ahoz hogy a képet változtasd:
 
Sprite0 = TextDrawCreate(-0.500, -0.500, \"loadsc6:loadsc6\");

 
ezt kell átírd a kép alapján
loadsc6:loadsc6
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 02. - 13:38:38 írta .Adamcha. »

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #6 Dátum: 2013. Január 02. - 13:36:28 »
0 Show voters
Mód elejére:
 
new Text:LOADING_SCREEN_IMG1;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG2;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG3;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG4;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG5;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG6;

 
OnGameModeInit/OnFiltersciptInIt -be:
 
   LOADING_SCREEN_IMG1 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc3:loadsc3\");
TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG1, 255);
TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG1, 4);
TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG1, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG1, -1);
TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG1, 0);
TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG1, 255);
TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG1, 663.000000, 482.000000);
LOADING_SCREEN_IMG2 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc8:loadsc8\");
TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG2, 255);
TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG2, 4);
TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG2, -1);
TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG2, 0);
TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG2, 255);
TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG2, 663.000000, 482.000000);
LOADING_SCREEN_IMG3 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc1:loadsc1\");
TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG3, 255);
TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG3, 4);
TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG3, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG3, -1);
TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG3, 0);
TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG3, 255);
TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG3, 663.000000, 482.000000);
LOADING_SCREEN_IMG4 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc9:loadsc9\");
TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG4, 255);
TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG4, 4);
TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG4, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG4, -1);
TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG4, 0);
TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG4, 255);
TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG4, 663.000000, 482.000000);
LOADING_SCREEN_IMG5 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc12:loadsc12\");
TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG5, 255);
TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG5, 4);
TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG5, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG5, -1);
TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG5, 0);
TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG5, 255);
TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG5, 663.000000, 482.000000);
LOADING_SCREEN_IMG6 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc14:loadsc14\");
TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG6, 255);
TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG6, 4);
TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG6, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG6, -1);
TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG6, 0);
TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG6, 255);
TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG6, 663.000000, 482.000000);

 
Mód végére:
 
forward BACKGROUND_SCREENS(playerid);
public BACKGROUND_SCREENS(playerid)
{
new rand = random(6);
if(rand == 0)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG1);
}
if(rand == 1)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG2);
}
if(rand == 2)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG3);
}
if(rand == 3)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG4);
}
if(rand == 4)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG5);
}
if(rand == 5)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG6);
}
return 1;
}

 
Ezután használhatod bárhol:
BACKGROUND_SCREENS(playerid);

 
Például ha azt akarod hogy akkor jelenjen meg a játékosnak ha csatlakozott a szerveredre:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
BACKGROUND_SCREENS(playerid);
return 1;
}

 
Így mindíg véletlenszerûen kirak egy képet a játékosnak.

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #7 Dátum: 2013. Január 02. - 14:23:05 »
0 Show voters
Adamsca
a loadsc8 kelene :)
~ Adam a tied jó csak az a baj vele hogy hamarabb eltûnik mint kellene.
Mikor kidobja a szerver hogy írjam be ajelszavam az altt már nem mutatja a képet és pont az alá kellene :/
Jexx az a baj ha megcsinálom berakom meg minden jó beadja a képet de miután bejelentkeztem nem tûnik el. :/
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 02. - 14:26:43 írta ~DuMBasS »

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #8 Dátum: 2013. Január 02. - 18:04:19 »
0 Show voters
TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG1);
TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG2);
TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG3);
TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG4);
TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG5);
TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG6);

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #9 Dátum: 2013. Január 02. - 21:07:56 »
0 Show voters
csak írd át ezt:
Sprite0 = TextDrawCreate(-0.500, -0.500, \"loadsc6:loadsc6\");
erre:
Sprite0 = TextDrawCreate(-0.500, -0.500, \"loadsc8:loadsc8\");
és azért tûnik el mert neked a login az nem connectnél van hanem spawn vagy request class és akkor csak egy két mp ig rakja ki de ha átrakod a loginodat connecthez akkor meg az letartja és úgy lesz ahogy gondolod
amit jack írd azt meg a requestclass alá kell rakni hogy akkor tûnjön el neked amikor szeretnéd

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #10 Dátum: 2013. Január 02. - 21:37:40 »
0 Show voters
Nekem a login ez alatt van.
 
OnPlayerRequestClass

 
És ez alatt van 2 ilyenem is:
 
    SetPlayerCameraPos(playerid, -1538.7518310547,2471.9030761719,121.8024520874);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1515.3344726563,2556.5407714844,73.968368530273);

 
És ezt a mentett poziciót dobja be a kép helyett.

Bejelentkezõ TextDraw
« Válasz #11 Dátum: 2013. Január 03. - 10:46:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: ~DuMBasS date=1357159060\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem a login ez alatt van.
 
OnPlayerRequestClass

 
És ez alatt van 2 ilyenem is:
 
    SetPlayerCameraPos(playerid, -1538.7518310547,2471.9030761719,121.8024520874);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1515.3344726563,2556.5407714844,73.968368530273);

 
És ezt a mentett poziciót dobja be a kép helyett.
 
Igen de a logint tedd át onplayerconnect hez és akkor úgy lesz az a másik kettõ pedig a skin választó ko ordinátái

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal