GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: slre14 - 2014. Augusztus 18. - 08:57:12

Cím: Bejárat készitése
Írta: slre14 - 2014. Augusztus 18. - 08:57:12
   else if (PlayerToPointStripped(1, playerid,366.6558,188.9671,1008.3828, cx,cy,cz))
{
//okmányíroda  be
SetPlayerPos(playerid, 361.8835,161.9501,1025.7964);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Okmányíroda\",5000,1);
SetPlayerInterior(playerid,3);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 1);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
}
else if (PlayerToPointStripped(1, playerid,367.9169,162.3134,1025.7891, cx,cy,cz))
{
//okmányíroda ki
SetPlayerPos(playerid, 366.4742,186.5901,1008.3828);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Városháza\",5000,1);
SetPlayerInterior(playerid,3);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
}

 
helló egy parancsot nem értek ebbe :S ez mitjelent else if (PlayerToPointStripped(1, playerid,367.9169,162.3134,1025.7891, cx,cy,cz)) köszönöm szépen elöre is
Cím: Bejárat készitése
Írta: ►ѕтa - 2014. Augusztus 18. - 09:29:22
Szia!
[pawn]PlayerToPointStripped(sugár, kinek,pozícióX,pozícióY,pozícióZ, jelenlegipozícióX,jelenlegipozícióY,jelenlegipozícióZ)[/pawn]
Cím: Bejárat készitése
Írta: slre14 - 2014. Augusztus 18. - 09:32:41
Nem értem :S Inkább segits ezekböl hogy hogy kell interiort csinálni
Cím: Bejárat készitése
Írta: FresH - 2014. Augusztus 18. - 10:59:15
Idézetet írta: slre14 date=1408347161\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50184\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem értem :S Inkább segits ezekböl hogy hogy kell interiort csinálni
 
Tessék, ezzel ha az adott koordinátán vagy, megnyomod az ALT gombot és berak az interiorba.
[pawn]public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(newkeys & KEY_WALK)
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 366.6558,188.9671,1008.3828))
      {// Okmányiroda Be
         SetPlayerPos(playerid, 361.8835,161.9501,1025.7964);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Okmányiroda\",5000,1);
         SetPlayerInterior(playerid, 3);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 1);
         PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
         return 1;
      }
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Cím: Bejárat készitése
Írta: Flash - 2014. Szeptember 03. - 11:27:31
[mod]Kedves témanyitó! Kérlek ne hanyagold el a témát ha már megnyitottad![/mod]