Sziasztok.
Van egy olyan problémám mikor bankrablásnál felrobbant az ajtó majd bemegyek és újra beírom, hogy elkezdje szedni a pénzt, nem csak egyszer, hanem többször lehet..
Azt szeretném, hogy csak egyszer lehessen beírni és utána ne tudja mert ahányszor beírja annyiszor kapja meg a pénzt.
if(strcmp(cmd, \"/bankrob\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bankrablás\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(KivanRabolva == 0)
{
if(PlayerToPoint(4.0, playerid, 2312.0837,-0.6446,26.7422) && Rabol[playerid] == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pBomba] == 1)
{
if(PlayerToPoint(10.0, playerid, 2312.0837,-0.6446,26.7422))
{
SetTimer(\"bombarobban\",1000*35,0);
}
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Bomba élesítve!((35 mp))\");
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s élesítette a bombát.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"élesítette a bombát.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [bANKRABLÁS] %s élesítette a bombát\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20)
{
SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"*[bankrablás] Elkezdétek rabolni a bankot.\");
}
SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Banki alkalmazott: Rendőrség, vétel. Rabolják a bankot, kérem siessenek.\");
SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Központ: Minden egység. Azonnal menjenek ki a bankhoz.\");
SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Központ: Zárjanak le minden területet és várjanak a további parancsra.\");
PlayerInfo[playerid][pBomba] = 0;
Rabol[playerid] = 1;
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"%s rabolja a bankot.\", sendername);
SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs bombád.\");
}
}
else if(PlayerToPoint(4.0, playerid, 2310.0681,-5.4459,26.7422))
{
if(Rabol[playerid] == 0 || Rabol[playerid] == 1)
{
Rabol[playerid] = 1;
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20)
{
SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"*[bankrablás]Elkezdtétek pakolni a pénzt!\");
}
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Elkezdted pakolni a pénzt a zsákba.\");
RobTimer[playerid] = SetTimerEx(\"elegvolt\", 1000*60*3, false, \"i\", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdte pakolni a pénzt a táskába.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
else if(Rabol[playerid] == 2)
{
Rabol[playerid] = 0;
ClearAnimations(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
KillTimer(RobTimer[playerid]);
}
}
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nemrég rabolták ki a bankot.\");
}
return 1;
}