Üdv!
Van ez a eljárásom:
[pawn]public OnSupplySpawn()
{
foreach(Player, i)
{
new rands = random(sizeof(SupplySpawn));
supply = CreateObject(2903, SupplySpawn[rands][0], SupplySpawn[rands][1], SupplySpawn[rands][2]+6.0,0.0,0.0,0.0);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,(PlayerInfo[Language] == 0) ? (\"INFO: {FAF7F8}Egy csomag elérhetõ, benne élettel, töltényekkel és pénzel!\") : (\"INFO: {FAF7F8}A supply arrived, health packet, money and ammos!\"));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,(PlayerInfo[Language] == 0) ? (\"INFO: {FAF7F8}A csomag parancsa: /csomag!\") : (\"INFO: {FAF7F8}The command of supply: /supply!\"));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,(PlayerInfo[Language] == 0) ? (\"INFO: {FAF7F8}A fegyverek parancsa: /fegyverek!\"): (\"INFO: {FAF7F8}The command of weapons: /weapons!\"));
sup = 1;
}
}[/pawn]
Nem részletezem miért így csináltam, de az a gondom ,hogy nem egyszer küldi azüzit, hanem anyiszor ahány játékos van. Mi a gond?