GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ]XziBiT[ - 2011. október 05. - 10:14:07

Cím: Bankrablás (Textdraw)
Írta: ]XziBiT[ - 2011. október 05. - 10:14:07
csõ all!
Elkezdtem csinálni egy bankrablás scriptet de egy dolgot nem tudtam megcsinálni belõle.
Amikor bemegy valaki a fegyverboltba és belemegy a pickupba akkor elkezdi rabolni a bankot (2 perce alatt), és azt szeretném megcsinálni, hogy Textdrawba számoljon vissza Így: 2:00...1:59..1:58 ..... 0:00
A Textdrawot megcsináltam már de azt nem tudom, hogy hogy számoljon vissza!
Textdraw:
 
#include <a_samp>
new Text:Textdraw13;
public OnFilterScriptInit()
{
Textdraw13 = TextDrawCreate(46.000000, 156.000000, \"1:59\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw13, 255);
TextDrawFont(Textdraw13, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw13, 620694201);
TextDrawSetOutline(Textdraw13, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw13, 1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw13);
TextDrawDestroy(Textdraw13);
return 1;
}
//megjelenítés:    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw13);
//Eltüntetés:    TextDrawHideForAll(Textdraw13);

 
Fontos lenne a segítség. Aki jól segít megy a +! :)
Elõre is köszönöm segítségeteket!
Cím: Bankrablás (Textdraw)
Írta: kadaradam - 2011. október 05. - 14:55:26
Létrehozol a egy timert és egy változót!
Timerrõl:
-Belerakod,hogy másodpercenként levonjon a 2 percbõl -1-t!
-Megváltoztatod a TextDrawot az új értékre:TextDrawSetString
Változóról:
[pawn]new bank[MAX_PLAYERS];[/pawn]
Így állítod be hogy mennyi a változó értéke(hogy mennyitõl vonjon le):
[pawn]bank[playerid] = 120;//2 perc vagyis 2 perctõl fog vissza számolni[/pawn]
Így vonod le:
[pawn]bank[playerid]--;[/pawn]
Ha a változó 0:
[pawn]if(bank[playerid] == 120) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"A változó értéke 0\");[/pawn]
Másik verzió,ha így jobban érted:
[pawn]if(bank[playerid] == 120)
{
 SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"A változó értéke 0\");
}else{
 SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"A változó értéke nem 0\");
}[/pawn]
Remélem segítettem!
Cím: Bankrablás (Textdraw)
Írta: Adams - 2011. október 05. - 18:31:12
szerintem nezd meg a stopperora scriptemet.Ott pont textdrawwal van csak ott felfele szamol.
http://sampforum.hu/index.php?topic=15340.0
Cím: Bankrablás (Textdraw)
Írta: ]XziBiT[ - 2011. október 05. - 20:40:30
kadaradam írd le lécci rendesen mert nem nagyon értem. :S
 
szerintem nezd meg a stopperora scriptemet.Ott pont textdrawwal van csak ott felfele szamol.
http://sampforum.hu/index.php?topic=15340.0
[/quote]
Ez jó lenne csak valaki megcsinálná hogy csökkenjen és ne nõjön?
Köszönöm!
Cím: Bankrablás (Textdraw)
Írta: kadaradam - 2011. október 05. - 20:49:11
Ennél érthetõbben nem lehet elmagyarázni!
Ha még ezt:
http://sampforum.hu/index.php?topic=15340.0
sem tudod meg csinálni ellentétesen,akkor nem hiszem hogy megértenéd!
Cím: Bankrablás (Textdraw)
Írta: ]XziBiT[ - 2011. október 05. - 21:00:50
Mind1 majd holnap megcsinálom témát zárom.
Szerk: Nah mégis sikerült megcsinálnom. kösz nektek, témát zártam