A példát a következõ változóval írtam:
new csapatid[MAX_PLAYERS];
Ezt a részt OnPlayerSpawnhoz:
for(new i=0; i != MAX_PLAYERS; i++)
{
if(csapatid == csapatid[playerid]) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, -színkód-);
}
Nem teszteltem, de ez annyit tesz hogyha ugyanabban a csapatban vannak(tehát a változójuk értéke azonos) akkor egy bizonyos színnel fogja õt látni a térképen. Sajnos ellenfél csapatát elrejteni nem lehetséges(kerestem, semmit nem találtam róla).
ShowNameTagForPlayer is csak akkor mûködik, ha az OnGameModeInit alatt nincs a \'ShowNameTags(0)\' függvény. Ha ez is ugyanígy mûködik akkor bukta.
Viszont mivel a ciklusban található funkcióban nincs false/true érték, lehet hogy ez más elven alapul, tehát mûködhet.
Próbáld ki, hogy az OnGameModeInit alá bemásolod ezt:
ShowPlayerMarkers(0);
OnPlayerSpawnhoz pedig ezt a te változóiddal:
for(new i=0; i != MAX_PLAYERS; i++)
{
if(csapatid == csapatid[playerid]) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, -színkód-);
}
(Bocsi, az elõzõ verziót véretlen küldtem el. :facepalm: )
Szerk.: Javítva, ne OnPlayerConnecthez, hanem OnPlayerSpawnhoz