-
Sziasztok!
Az lenne a problémám hogy írtam egy kisebb alap rendszert amivel ki lehet robbantani a bank ajtóját majd.
Nem tudom mi lehet a hibája.Itt van nézzétek meg.
new bomb;
if(strcmp(cmdtext, \"/bomba\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -280.69, 2682.45, 21.27))
{
SetTimer(\"bomb\",30000,true);
bomb = CreateExplosion(-280.69, 2682.45, 21.27, 11, 1.0);
SendClientMessage(playerid,0xC30000FF,\"A bomba fél percen belül robban!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xC30000FF,\"Nem állsz a bank ajtójánál vagy nincs bombád!\");
}
return 1;
}
C:\\Users\\domi\\Desktop\\Samp szerver\\gamemodes\\FreeMode.pwn(407) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"bomb\"
és ezt a hiba üzenetet adja ki.
-
Az a baja, hogy a változót nem használod, csak egyszer.
A másik probléma, amit nem ír a script, hogy ha CreateExplosiont használsz, akkor nem fél percen belül fog felrobbanni, hanem azonnal.
-
Valaki írja le ennek a javítását pls
-
E.: Picit élethûbb :
new bool:VanBomba[MAX_PLAYERS];
OnPlayerSpawnhoz: VanBomba[playerid] = false;
Parancshoz ha bombát vesz : VanBomba[playerid] = true;
A robbantós parancshoz :
if(strcmp(cmdtext, \"/bomba\", true) == 0)
{
if(VanBomba[playerid] == true)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -280.69, 2682.45, 21.27))
{
SetTimer(\"Robban\",30000,true);
SendClientMessage(playerid,0xC30000FF,\"A bomba fél percen belül robban!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem állsz a bank ajtajánál\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs bombád, /bombavesz parancssal tudsz venni\");
}
return 1;
}
forward Robban();
public Robban()
{
CreateExplosion(-280.69, 2682.45, 21.27, 11, 1.0);
}
Nem vagyok benne biztos h jó, mert siettem.
-
Köszi mükszik meg minden de minden 30 másod percben felrobban a bomba folyamatossan.
-
Jaj ezt el is felejtettem
akk úgy csináld h
new bombTimer;
bombTimer = SetTimer(\"Robban\",30000,true);
public Robban()
{
CreateExplosion(-280.69, 2682.45, 21.27, 11, 1.0);
KillTimer(bombTimer);
}
-
Köszi!