Szerző Téma: Bandára szóló Move Object.  (Megtekintve 543 alkalommal)

Bandára szóló Move Object.
« Dátum: 2012. február 05. - 18:47:02 »
0 Show voters
Helló. Szükségem lenne egy olyan kódra hogy egy kaput nyisson ezekkel a követelményekkel: A nevében benne kell lenni: [banda] ( ez majd a klánom neve lessz csak az egyszerûségért.. )  hogy tudja nyitni az ajtót az ajtó nyitáshoz beír egy kódot /nyit1000 ettõl nem nyílik ki az ajtó hanem kiad egy Dialogot és abba kell egy kód ami nyitja a kaput.
köszönöm!

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Bandára szóló Move Object.
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 05. - 23:30:19 »
0 Show voters
Tesztelve. Mûködik!
[pawn]
#include a_samp
#define DIALOGID 1111
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(\"/nyit1000\", cmdtext, true))
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 1951.4381,1343.0376,15.3746))return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a közelben!\");
       if(strfind(PlayerName(playerid), \"[banda]\", true) != -1) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felsõ Szöveg :)\", \"Mivan veled Mikós? Ellopták a dinnyefõdet?\", \"Igen\", \"Nem\");
   else SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy tag!\");
   return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOGID && response)
{
   if(strfind(inputtext, \"igen\", true) != -1)
   {
       SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Yeah!\");
       //kapunyitás
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem Yeah!\");
   }
}
return 1;
}
stock PlayerName(playerid)
{
new name2[255];
     GetPlayerName(playerid, name2, 255);
     return name2;
}
[/pawn]

Bandára szóló Move Object.
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 06. - 16:56:37 »
0 Show voters
köszönöm a segítésget!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal