[pawn]public OnPlayerExitVehicle(playerid,vehicleid)
{
new Float:xx, Float:yy, Float:zz;
new Float:rot;
new Float:spawnhp;
new color1,color2;
new panelek,ajtok,lampak,gumik;
new modell;
GetVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid), color1, color2);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Float:rot);
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), Float:xx,Float:yy,Float:zz);
modell = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), Float:spawnhp);
DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), Float:spawnhp);
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid),panelek,ajtok,lampak,gumik);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid),panelek,ajtok,lampak,gumik);
CreateVehicle(modell,xx,yy,zz,rot,color1,color2,-1);
return 1;
}[/pawn]
Amikor kiszállok odáig megcsinálja hogy lespawnolja ugyanolyan szögben meg stb.. csak : A kocsi hp-ját fullra növeli, Az ajtók meg stb megjavulnak.
Edit:
Rájöttem.. rossz sorrendben írtam meg : D. A create vehicle után kellett az updatedamage, setvehiclehealth..stb és a destroy elõtt a getvehicledamage.