Az könnyû, de nem jó, mert az nekem nem jó semmire...
Ne beszéld be nekem...[/quote]Nem beszélem be, de akkor ne is kérd a kész scriptet, amit csináltam.
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 40000);new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 520.625000, 64.166656, \"300-300\");PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.264997, 1.337496);PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 2);PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], -1783574017);PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 1);PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw0[playerid], 51);PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 1);PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
Nem tudom, menne-e úgy, hogy minden lövésnél a változódból levonod a töltényt ÉS hozzáadsz egyet a fegyveredhez. Így csak akkor tölti újra, ha akarod.[/quote]Ez oké, meg lehet csinálni, de ha pl görgõzik a gyerek, a tárban a mutatóban 50 lesz ismét pl m4nél, szal akkor mást fog mutatni alapból a kijelzõ, mint amennyi benne van... Ha meg textdrawot használjak hozzá, problem az alap ott van, azt ki kéne valahogy kapcsolni onnan.De szent igazából az lenne a jó, ha az automata újratöltést/tárazást ki tudnám kapcsolni, mert akkor minden könnyebb lenne... Ha így sikerült már kikapcsolni az újratöltést és az alap kijelzést, hozzáadtuk az új kijelzést, azt kellene frissíteni, meg amikor kifogy a tár, újratölteni, amikor pedig kifogy a töltény, elvenni tõle a fegyvert.[/quote]Ezt nem biztos hogy teljesen értettem hirtelen.
Ha így sikerült már kikapcsolni az újratöltést és az alap kijelzést, hozzáadtuk az új kijelzést, azt kellene frissíteni, meg amikor kifogy a tár, újratölteni, amikor pedig kifogy a töltény, elvenni tõle a fegyvert.[/quote]Ezt nem biztos hogy teljesen értettem hirtelen.
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 40000);