Szerző Téma: Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.  (Megtekintve 653 alkalommal)

xTomiX

  • Vendég
Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.
« Dátum: 2012. január 09. - 15:33:14 »
0 Show voters
Azt szeretnem kerdezni hogy,eloszor is van ez a parancs zcmd- be.
[pawn]CMD:infernus(playerid)
{
   new Float:x, Float:y, Float:z, vehicleid;
   GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   vehicleid = CreateVehicle(411, x, y, z, 0.0, 10, 10, 60);
   PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
   return 1;
}[/pawn]
Az lenne a kerdesen hogy azt hogyan ken megoldani hogyha megegyszer beirom hogy /infernus adja a jarmuvet deh az a masik torlodjon,azt hogy kell?

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 09. - 15:45:27 »
0 Show voters
[pawn]new vehicle[MAX_PLAYERS];
CMD:infernus(playerid)
{
   if(vehicle[playerid] > 0) DestroyVehicle(vehicle);
   new Float:x, Float:y, Float:z;
   GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   vehicle[playerid] = CreateVehicle(411, x, y, z, 0.0, 10, 10, 60);
   PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
vehicle[playerid] = 0;
return 1;
}
[/pawn]

xTomiX

  • Vendég
Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.
« Válasz #2 Dátum: 2012. január 09. - 16:01:05 »
0 Show voters
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 09. - 16:05:05 írta xTomiX »

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.
« Válasz #3 Dátum: 2012. január 09. - 16:56:52 »
0 Show voters
[pawn] if(vehicle[playerid] > 0) return DestroyVehicle(vehicle);[/pawn]
Így próbáld meg

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.
« Válasz #4 Dátum: 2012. január 09. - 17:19:09 »
0 Show voters
Basszus ma mindent elrontok..
A return azért kell oda, ha teljesül az állításunk akkor a jármû törlésével tér vissza és így az alatta levõ sorok nem futnak le.

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.
« Válasz #5 Dátum: 2012. január 09. - 17:48:47 »
0 Show voters
A hibát azért kaptad, mert a példában rossz változóra hivatkoztál (értem miért amúgy :)). Tehát akkor:
 
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);

 
helyett:
 
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicle[ playerid ], 0);
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 09. - 17:51:14 írta ZeRo »

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.
« Válasz #6 Dátum: 2012. január 09. - 18:38:54 »
0 Show voters
És :
 if(vehicle[playerid] > 0) DestroyVehicle(vehicle);
nem vehicle hanem :
vehicle[playerid]

xTomiX

  • Vendég
Ha megegyszer lekerem a jarmuvet az torlodjon.
« Válasz #7 Dátum: 2012. január 09. - 20:40:22 »
0 Show voters
Fu ez most egesz osszevissza nemertem hogy kell osszerakni? valaki megcsinalni 1 scriptbe vagy valahogy ?  :) 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal