GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Detrot - 2012. November 06. - 22:28:54

Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Detrot - 2012. November 06. - 22:28:54
Az a baj, hogy leszeretnék spawnolni 500db autót, és hogy a többi alapautót ezek után spawnolja le. Mert amikor vesznek autót, az elsõ 500 helyére fognak kerülni.
Az a gondom, ha lespawnolok 500 kocsit a föld alá, mondjuk 411-es modelidvel, akkor laggol a szerver. Ha viszont 0-ás modelidvel probálom, akkor meg egyáltalán nem spawnolja le.
Nincs véletlen olyan modelid, amivel ha lespawnolom, akkor nem jelenik meg kocsi és nem laggol a szerver?
Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Kovacs_Richard - 2012. November 06. - 22:32:40
400-611 között kell legyen a modelid...
amúgy egyszerûbb lenne ha a jármû rendszer nem az 1. 500 jármûre hivatkozna hanem eltárolnád a jármû id-t az egyes jármûvekhez a rendszeredben és nem lenne ilyen probléma...
Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Detrot - 2012. November 06. - 22:37:17
De a jármûID-t a szerver osztja ki, és nem én. Szóval azért kell az elsõ 500-ra, hogyha rakok be az OnGameModInit alá egy kocsit, akkor ne csusszon el a megvásárolt jármûvek ID-je +1-el. Ha az alapkocsik elé spawnolom le õket, akkor nem fog eltolodni az összes ha rakok be kocsit.
Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Kovacs_Richard - 2012. November 06. - 22:43:20
szóval te olyan jármû rendszert akarsz amiben leraksz 500 jármûvet és oda megy a játékos és megtudja venni igaz?
Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Detrot - 2012. November 06. - 22:48:39
Olyat szeretnék, hogy lespawnol valahogy üresen 500-at, és utána lespawnolja az alapautókat. És ha vesz a játékos egy autót, akkor kitörlöm mondjuk az 1-es idjût, és a helyére létrehozom a kocsit, és belementem az 1.ini-be, és szerver betöltésekor, amit megvett, azaz 1es idjû lesz. És az alapautók meg 501-tõl lesznek.
Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Kovacs_Richard - 2012. November 06. - 22:57:35
és miért nem úgy csinálod hogy csak akkor hozod létre amikor szükség van rá?
mondjuk egy tömbben eltárolod az ID-kat...kb ugyanott tartasz vele :)
 
new VehicleID[500];
Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Detrot - 2012. November 06. - 22:59:21
Ha akkor hozom létre, akkor a playernek bementem hogy a 10es kocsikulcs az övé, és a kocsi idje mondjuk 560, és akkor a kettõ nem egyezik amikor megveszi, csak restart után. Átküldjem privátba a kódot?
Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Kovacs_Richard - 2012. November 06. - 23:05:31
te tömbben tárolod a jármû ID-kat és a tömb cella indexeket tárolod a kulcsokhoz...
pl így törlöd ki a játékos jármûvét...
 
DestroyVehicle(VehicleID[PlayerKey[playerid]]);

 
érted?
Cím: Autóspawnolás probléma
Írta: Detrot - 2012. November 06. - 23:11:47
Szerintem nem érted a problémámat:SS Privátba leirtam:), köszi a segítséget nagyon:) 
Destroyal semmi gond nincs, minden hibátlan, csak annyi a gond, hogy létrekéne hoznia 500jármûvet az alapjármûvek elé, leis fut a függvény rendesen, csak az elsõ alapautó 1-es id-t kap és nem 501-eset:S Ha viszont átírom mind az 500 autónak a modelid-jét 0-ról mondjuk 410-re, akkor az alapautó rendesen megkapja az 501-es id-t, minden jól megy, csak a sok lespawnolt autó belaggoltatja a szervert. És azt szeretném, hogy valahogy ugy lespawnolni az 500 üres autót, amiket nem vettek meg, hogy ne laggoltassa a szervert.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. November 06. - 23:23:37 )

Megoldottam, elspawnoltam az üres kocsikat nagyonmesszire, és így nem laggoltatja be a szervert, köszi a segítséget, zárom a témát.