Szerző Téma: automata kapu pénzért  (Megtekintve 911 alkalommal)

automata kapu pénzért
« Dátum: 2012. január 31. - 18:35:32 »
0 Show voters
hogy lehet érzékelésre nyiló kaput csinálni és akit érzékel atól vegyen le pénzt pls írjatok egy példát
elöre is köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 02. - 18:56:23 írta N@rbirock »

automata kapu pénzért
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 03. - 14:37:32 »
0 Show voters
pls segítsetek sürgös

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
automata kapu pénzért
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 03. - 15:26:40 »
0 Show voters
Ez alapján írtam.
[pawn]#include <a_samp>
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
    lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
    {
        if(GetPlayerMoney(playerid > 5000))
        {
            MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
            GivePlayerMoney(playerid, - 5000);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0x004325, \"Nincs elég pénzed (5000)\");
}
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
    {
        if(GetPlayerMoney(playerid > 5000))
        {
            MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
            GivePlayerMoney(playerid, - 5000);
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0x004325, \"Nincs elég pénzed (5000)\");
}
          return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]

automata kapu pénzért
« Válasz #3 Dátum: 2012. február 03. - 15:56:37 »
0 Show voters
de nekem automata kell vagyis ha köszel mész akkor kinyilik de azért köszi

automata kapu pénzért
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 03. - 16:40:03 »
0 Show voters
egyik kamionos mod-ban láttam ilyet, nemtom a nevét mer nem szedtem le mer nem csipem az ilyen mod-okat
keress utána és szedd ki belõle

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
automata kapu pénzért
« Válasz #5 Dátum: 2012. február 03. - 17:01:24 »
0 Show voters
[pawn]#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
forward GateCheck(playerid);
new mygate;
public OnFilterScriptInit()
{
    mygate=CreateObject(980, -1917, 278.60000610352, 42.799999237061, 0, 0, 0); //object (kapu) ID és a koordinata
    SetTimer(\"GateCheck\",1000,1);
return 1;
}
public GateCheck(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0, -1917, 278.60000610352, 42.799999237061)) //object (kapu) koordinata
    {
   MoveObject(mygate, 205.40901184082, 1875.3743896484, 12.716876983643, 6.00);   //nyitott kapu koordinata a 6.00 a sebessége
GivePlayerMoney(playerid, - 5000);
}
else
{
   MoveObject(mygate,-1928.6999511719, 278.39999389648, 42.799999237061, 6.00);   //zárt kapu koordinata
}
}
#endif[/pawn]
Nem próbáltam. Rem jó :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 03. - 17:03:08 írta Skyline »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal