#include <a_samp>new kapu;forward message();public OnGameModeInit(){ print(\"Starting timer...\"); SetTimer(\"message\", 500, true); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)}public message(){ print(\"1 second has passed.\");}{kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);}forward ajtotimer(); // prototípuspublic ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\kapum.pwn(18) : error 055: start of function body without function headerPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
{kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);}
{kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);}forward ajtotimer(); // prototípuspublic ajtotimer(){ ... blablabla
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\idõzítõ.pwn(13) : error 055: start of function body without function headerPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
#include <a_samp>new kapu;forward message();public OnGameModeInit(){kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);}{ print(\"Starting timer...\"); SetTimer(\"message\", 1000, false); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)}public message(){ print(\"1 second has passed.\");}forward ajtotimer(); // prototípuspublic ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}
public OnGameModeInit(){kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);}{ print(\"Starting timer...\"); SetTimer(\"message\", 1000, false); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)}
public OnGameModeInit(){ kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270); print(\"Starting timer...\"); SetTimer(\"message\", 1000, false); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)}
#include <a_samp>new valamicskepublic OnGameModeInit();{valamicske =CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);stock IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:radius, Float:X, Float:Y, Float:Z){ new Float:px,Float:py,Float:pz; GetPlayerPos(playerid,px,py,pz); return ( ( ((px-X)*(px-X))+((py-Y)*(py-Y))+((pz-Z)*(pz-Z)) ) >= radius*radius );}SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true);forward ajtotimer(); // prototípuspublic ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(980, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(valamicske, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(valamicske, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(5) : error 001: expected token: \";\", but found \"public\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(6) : error 055: start of function body without function headerC:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(9) : error 021: symbol already defined: \"IsPlayerInRangeOfPoint\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(11) : error 021: symbol already defined: \"GetPlayerPos\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(12) : error 010: invalid function or declarationC:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(15) : error 021: symbol already defined: \"SetTimer\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(32) : warning 203: symbol is never used: \"px\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(32) : warning 203: symbol is never used: \"py\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(32) : warning 203: symbol is never used: \"pz\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 6 Errors.
#include <a_samp>new valamicske;public OnFilterScriptInit(){ valamicske = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270); SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true); return 1;}forward ajtotimer(); // prototípuspublic ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(valamicske, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(valamicske, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}
#include <a_samp>new valamicske;public OnFilterScriptInit(){ valamicske = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270); SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true); return 1;}public OnFilterScriptExit(){ DestroyObject(valamicske); return 1;}forward ajtotimer();public ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(valamicske, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(valamicske, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}
forward ajtotimer();
Ez az egy kapu és ennyi...És a rendõrségen van a kapu...:)Majd mindjárt tesztelem...A további észleléseket majd írom Jó lett köszi ment a +. Nem zárom a témát hátha akad még kérdésem [/quote]Szívesen, cimborám, megtudhatom ki válasza volt a tökéletes??((Csak kíváncsiságból))