Szerző Téma: Automata kapu error  (Megtekintve 2450 alkalommal)

Automata kapu error
« Dátum: 2012. november 11. - 23:49:11 »
0 Show voters
Sziasztok egy automata kaput próbáltam csinálni de van egy error
Itt a gm:
 

#include <a_samp>
new kapu;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 500, true); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)
}
public message()
{
    print(\"1 second has passed.\");
}
{
kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
És az error:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\kapum.pwn(18) : error 055: start of function body without function header
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
A válaszokat elõre is köszi! :)

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Automata kapu error
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 12. - 00:44:22 »
0 Show voters
{
kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
}

 
nincs függvény fejrész...
szerintem ezt a kódot az OnGameModeInit alá akartad rakni...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
Automata kapu error
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 12. - 00:47:03 »
0 Show voters

{
kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    ... blablabla

 
Ide nem raktál funkciót vagy ki törölted az eredetit ( public OnGameModeInit vagy FilterScriptInit )
Szerk: Sorry nem lattam hogy mar valaszoltak elöttem.

Automata kapu error
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 12. - 00:54:56 »
0 Show voters
ez az error:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\idõzítõ.pwn(13) : error 055: start of function body without function header
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
és így néz ki most:
 

#include <a_samp>
new kapu;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
}
{
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 1000, false); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)
}
public message()
{
    print(\"1 second has passed.\");
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 12. - 01:06:00 írta DarkRobe »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Automata kapu error
« Válasz #4 Dátum: 2012. november 12. - 01:11:15 »
0 Show voters
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
}
{
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 1000, false); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)
}

 
helyett:
 
public OnGameModeInit()
{
    kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 1000, false); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)
}
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Automata kapu error
« Válasz #5 Dátum: 2012. november 12. - 16:40:23 »
0 Show voters
Most jó csak nincs ott az object :(

Automata kapu error
« Válasz #6 Dátum: 2012. november 12. - 19:21:33 »
0 Show voters
Ajánlom, Y2K Automata kapu készítés leírást!!

Sok sikert!!


Link:
http://gtaforum.hu/index.php?topic=2450.msg14040#msg14040


Automata kapu error
« Válasz #7 Dátum: 2012. november 12. - 21:51:42 »
0 Show voters
itt megakadtam :D
 

#include <a_samp>
new valamicske
public OnGameModeInit();
{
valamicske =CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
stock IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:radius, Float:X, Float:Y, Float:Z){
    new Float:px,Float:py,Float:pz;
    GetPlayerPos(playerid,px,py,pz);
    return ( ( ((px-X)*(px-X))+((py-Y)*(py-Y))+((pz-Z)*(pz-Z)) ) >= radius*radius );
}
SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true);
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(980, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(valamicske, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(valamicske, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
és vannak errorok:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(5) : error 001: expected token: \";\", but found \"public\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(6) : error 055: start of function body without function header
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(9) : error 021: symbol already defined: \"IsPlayerInRangeOfPoint\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(11) : error 021: symbol already defined: \"GetPlayerPos\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(12) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(15) : error 021: symbol already defined: \"SetTimer\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(32) : warning 203: symbol is never used: \"px\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(32) : warning 203: symbol is never used: \"py\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\kapum.pwn(32) : warning 203: symbol is never used: \"pz\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
6 Errors.

 
a válaszokat elõre is köszi..:)

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Automata kapu error
« Válasz #8 Dátum: 2012. november 12. - 22:10:50 »
0 Show voters
#include <a_samp>
new valamicske;
public OnFilterScriptInit()
{
      valamicske = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
      SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true);
      return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer()
{
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(valamicske, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(valamicske, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 13. - 13:27:54 írta ScreaM »

Automata kapu error
« Válasz #9 Dátum: 2012. november 12. - 22:15:20 »
0 Show voters
Nincs ott az object :( Milehet a hiba :OO
Ha filterscriptbe rakom akkor ott van de nem mûködik..:(
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 12. - 23:02:00 írta DarkRobe »

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Automata kapu error
« Válasz #10 Dátum: 2012. november 13. - 13:28:03 »
0 Show voters
#include <a_samp>
new valamicske;
public OnFilterScriptInit()
{
      valamicske = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
      SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true);
      return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
      DestroyObject(valamicske);
      return 1;
}
forward ajtotimer();
public ajtotimer()
{
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(valamicske, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(valamicske, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
Szóval az a lényeg, hogy amikor a filterszkript bezár, akkor törölje az objektumot, különben vagy ott ragad, vagy a késõbbiekben meg sem jelenik, csak ha leállítod a szervered futtatását és újraindítod.

Ha a módban van a kapu, OnGameModeExit-hez tedd a jelenlegi OnFilterScriptInit-es részt.

Automata kapu error
« Válasz #11 Dátum: 2012. november 13. - 14:14:33 »
0 Show voters
Ez mind szép és jó de most meg megint nincs ott :D :(

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Automata kapu error
« Válasz #12 Dátum: 2012. november 13. - 15:53:53 »
+1 Show voters
Nem tudok mást.

Esetleg, ha a

 
forward ajtotimer();

 
-t a new valamicske; alá tennéd, lehet betöltene.

Ugyanis az idõzítõ elindítaná, de még nincs létrehozva.


De pedig létre kellene hozza az objektumot.


Egyéb körülmények vannak? Túl sok objektum stb?


Mást nem tudok.

Automata kapu error
« Válasz #13 Dátum: 2012. november 13. - 19:40:52 »
0 Show voters
Ez az egy kapu és ennyi...És a rendõrségen van a kapu...:)Majd mindjárt tesztelem...A további észleléseket majd írom :)
Jó lett köszi ment a +. :D
Nem zárom a témát hátha akad még kérdésem :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 13. - 20:47:37 írta DarkRobe »

Automata kapu error
« Válasz #14 Dátum: 2012. november 13. - 23:11:04 »
+1 Show voters

Ez az egy kapu és ennyi...És a rendõrségen van a kapu...:)Majd mindjárt tesztelem...A további észleléseket majd írom
Jó lett köszi ment a +.


Nem zárom a témát hátha akad még kérdésem

[/quote]

Szívesen, cimborám, megtudhatom ki válasza volt a tökéletes??((Csak kíváncsiságból))

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal