Szerző Téma: FS lámpa kéne  (Megtekintve 1291 alkalommal)

FS lámpa kéne
« Dátum: 2011. Május 02. - 09:32:39 »
0 Show voters
üdv
megint kérdezek xD
olyan FS kéne nekem ami nappal is bekapcsol a lámpa (jámûvön)
innen vlahonnan leszedtem egy fs-t ami ctrl-gombra bekapcsol sajna már nem tudom h honnan szedtem le
de itt az fs és ha vlaki megírná h mit kell még hozzátenni megköszönném :)
[pawn]/*
Vehicle Headlight\'s Filterscript
Toggle you vehicles lights on/off :)
Created by: Anwix (http://forum.sa-mp.com/index.php?action=profile;u=12730)
Thanks to:
 ~ JernejL (RedShirt) - Encode Lights Script
                                    */
#include <a_samp>
new bool: VehicleLightsOn[MAX_VEHICLES];
new panels, doors, lights, tires;
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Vehicle Lights Filterscript Loaded\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
for (new x = 1; x < MAX_VEHICLES; x++)
{
   VehicleLightsOn
  • = false;

}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Vehicle Lights Filterscript Unloaded\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    if (VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] == false)
    {
      GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
            VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
    }
    else
    {
      GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(0, 0, 0, 0), tires);
            VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
   }
}
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_ACTION))
{
    if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
        if (VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] == false)
        {
                GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
           UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(0, 0, 0, 0), tires);
                VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
        }
        else
        {
          GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
           UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
          VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
      }
   }
}
return 1;
}
/*   Thanks to JernejL (RedShirt) for encode_lights   */
stock encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}[/pawn]

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
FS lámpa kéne
« Válasz #1 Dátum: 2011. Május 02. - 13:55:12 »
0 Show voters
Hozzátenni semmit sem kell, el kell venni a nagy részét.
Így amint beszáll valaki az autóba, világítani kezd a lámpája, és nem kapcsol le soha(ha kiszállt sem, mint SP-ben)
[pawn]
#include <a_samp>
new bool: VehicleLightsOn[MAX_VEHICLES];
new panels, doors, lights, tires;
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\nKocsi lámpa világítás script betöltve.\\n\");
for (new x = 1; x < MAX_VEHICLES; x++)
{
   VehicleLightsOn
  • = false;

}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
      GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
            VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
}
}
stock encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}[/pawn]

FS lámpa kéne
« Válasz #2 Dátum: 2011. Május 04. - 09:47:38 »
0 Show voters
öm vlami nmejó mer nemhogy világosban nem kapcsól be hanem sötétben sem :)
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 09. - 09:49:23 írta norbee0170 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal