new gate1;new bool:gate1open;
gate1 = CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 0);
COMMAND:gate(playerid, params[]){new name[24];GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));if(strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\");if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652, 1383, ){switch(gate1open){ case true: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00); gate1open = false; } case false: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00); gate1open = true; }}}else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy kapu közelében\");return 1;}}
public OnGameModeInit(){gate1 = CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 0);return true;}
CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 0);
CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 270.0);
A probléma azóta is fent áll, azonban ha az objekt így néz ki akkor csak 1 van belőle: CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 0); Ha viszont be van forgatva akkor lesz több, szóval ha így néz ki: CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 270.0);