Szerző Téma: Autó Respawn Problema  (Megtekintve 3664 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #15 Dátum: 2011. július 22. - 22:25:59 »
0 Show voters
Itt /v parancsról volt szó :D meg teljesen más jellegû problémát vettem ki a hozzászólásodból.  ::|  :D

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #16 Dátum: 2011. július 22. - 22:30:11 »
0 Show voters
akkor itt a /v parancs ebbe is jo csak ne spawnolja ha felrobban oda ahol lespawnolták az elõzõ hozzászólás az egy vehiclespawner abba is bele lehetett volna irni de akkor itt a /v parancs :
[pawn]
CMD:v(playerid, params[])
{
new allvehicles[] = \"1\\tRepülõk\\n2\\tHelikopterek\\n3\\tMotorok\\n4\\tCabriók\\n5\\tIparijármûvek\\n6\\tLowriderek\\n7\\tOffRoad\\n8\\tKözszolgálati Jármûvek\\n9\\tEgyéb jármûvek\\n10\\tSport autók\\n11\\tStation Wagons\\n12\\tCsónakok\\n13\\tEgyedi Jármûvek\\n14\\tTávirányítos autók\\n15\\tUtánfutók\";
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,\" Jármûvek: || Görgess le többért\",allvehicles,\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
return 1;
   }[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 22. - 22:31:55 írta [Go_oG_Le]WebSite »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #17 Dátum: 2011. július 22. - 22:34:48 »
0 Show voters
Figyelj..
Mikor kiválaszt a dialógusból egy jármûvet. Akkor kell lennie egy ilyennek:
[pawn]
PlayerSpawnCar [ palyerid ] = CreateVehicle(... );
[/pawn]
A PlayerSpawnCar csak illusztráció.
Ha megtaláltad ezt a változót, ami tárolja a játékos jármûvét, akkor törölheted az -OnVehicleDeath eljárásnál.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #18 Dátum: 2011. július 22. - 22:36:45 »
0 Show voters
De Nincs olyam amikor kiválaszt akkor ott csak a dialogba csak ez van CreateVehicleEx stb..
De lehet hogy CreateVehicleEx ha átirnám AddStaticVehicle vagy CreateVehicle re akkor jó lenne ???
nem ?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #19 Dátum: 2011. július 22. - 22:46:54 »
0 Show voters
A CreateVehicleEx nem alap SAMP funkció, tehát az kellene módosítanod.
Nem tudom, hogy külön ehhez a scripthez írták-e, de én helyette így oldanám meg:
[pawn]
// Mód elejáre
new pCar [ MAX_PLAYERS ];
//CreateVehicleEx helyett
pCar [ playerid ] = CreateVehicle ( ... );
// Ha felrobban
public OnVehicleDeath ( vehicleid )
{
    for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
    {
         DestroyVehicle ( pCar [ playerid ] );
    }
    return 1;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 23. - 12:55:57 írta Ronii »

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #20 Dátum: 2011. július 22. - 22:53:33 »
0 Show voters
Igy Sem Jó :(
[pawn]D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3342) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3346) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3350) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3354) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3358) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3362) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3366) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3370) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3374) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3378) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3393) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3397) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3401) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3405) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3409) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3413) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3417) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3432) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3436) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3440) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3444) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3448) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3452) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3456) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3460) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3464) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 22. - 23:04:50 írta [Go_oG_Le]WebSite »

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #21 Dátum: 2011. július 23. - 08:10:23 »
0 Show voters
Üdv
ésis beleszólnék a témába. :D
Na ez a probléma engem is érdekelne, én a kadaradam által lefordított, jármûrendszert használom.
És ottis CreateVehicleEx van.
Esetleg valahogy ugy nem lehetne megoldani, hogy a stock nevét írjuk bele.
ugyértem , hogy DestroyVehicle(CreateVehicleEx());
Mert ez így warnngozink
Valahogy igyen módszerrel nem lehet megoldani?
pls nekem is help :D

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #22 Dátum: 2011. július 23. - 12:54:08 »
0 Show voters
WebSite\" post=\"158133\" timestamp=\"1311368013\"]
Igy Sem Jó :(
[pawn]D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3342) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3346) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3350) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3354) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3358) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3362) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3366) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3370) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3374) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3378) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3393) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3397) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3401) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3405) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3409) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3413) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3417) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3432) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3436) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3440) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3444) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3448) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3452) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3456) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3460) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3464) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"[/pawn]
 
[/quote]
Ennyit illene tudni javítani. Elírta, playerid helyett palyerid-t írt.
JAvítása:
[pawn]//CreateVehicleEx helyett
pCar [ palyerid ] = CreateVehicle ( ... );[/pawn]
Helyett
[pawn]//CreateVehicleEx helyett
pCar [ playerid ] = CreateVehicle ( ... );[/pawn]

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #23 Dátum: 2011. július 23. - 23:16:01 »
0 Show voters
O de mekkora fa** vagyok istenem ilyen hibát véteni csalodtam magamban tényleg palyerid et irtam :(
Kössz Sheet :(
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 23. - 23:19:03 írta [Go_oG_Le]WebSite »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #24 Dátum: 2011. július 23. - 23:23:26 »
0 Show voters
Mûködik?

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #25 Dátum: 2011. július 23. - 23:26:17 »
0 Show voters
Nem :( :( még igy se

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. július 23. - 23:42:22 )

Müködik Mostmár már csak az a gond hogy nem dobja bele az autóba egybõl

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. július 24. - 00:08:39 )

Mégsem jó :S
Ebbõl nem lehet átteni a Respawnolo parancsomba valamit hogy eltüntesse mert amikor viszont másikat kérek le akkor az elõzõ eltünik :)
 

stock CreateVehicleEx(playerid, modelid, Float:posX, Float:posY, Float:posZ, Float:angle, Colour1, Colour2, respawn_delay)
{
new world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
new interior = GetPlayerInterior(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
GetPlayerPos(playerid, posX, posY, posZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
        CurrentSpawnedVehicle[playerid] = CreateVehicle(modelid, posX, posY, posZ, angle, Colour1, Colour2, respawn_delay);
        LinkVehicleToInterior(CurrentSpawnedVehicle[playerid], interior);
        SetVehicleVirtualWorld(CurrentSpawnedVehicle[playerid], world);
SetVehicleZAngle(CurrentSpawnedVehicle[playerid], angle);
PutPlayerInVehicle(playerid, CurrentSpawnedVehicle[playerid], 0);
SetPlayerInterior(playerid, interior);
}
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
        if(IsVehicleOccupied(CurrentSpawnedVehicle[playerid])) {} else DestroyVehicle(CurrentSpawnedVehicle[playerid]);
GetPlayerPos(playerid, posX, posY, posZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
        CurrentSpawnedVehicle[playerid] = CreateVehicle(modelid, posX, posY, posZ, angle, Colour1, Colour2, respawn_delay);
        LinkVehicleToInterior(CurrentSpawnedVehicle[playerid], interior);
SetVehicleVirtualWorld(CurrentSpawnedVehicle[playerid], world);
        SetVehicleZAngle(CurrentSpawnedVehicle[playerid], angle);
PutPlayerInVehicle(playerid, CurrentSpawnedVehicle[playerid], 0);
SetPlayerInterior(playerid, interior);
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 24. - 00:08:39 írta [Go_oG_Le]WebSite »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal