GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Norby - 2011. Július 22. - 21:18:39

Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 21:18:39
Hellosztok
Segitséget Kérnék szval Van egy autólehivóm ami /v parancsra hallgat és ha beirom akor kiad egy dialogot ott listázva vannak az autók stb.. ez mind szép és jó de az a probléma ha lespawnolok egy autót akkor ha felrobban oda spawnolja vissza ahol lespawonltam de ha felrobban akkor ne spawnolja sehova hanem törölje ezt hogy oldjam meg ??
Kössz
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Csabesz - 2011. Július 22. - 21:25:39
OnVehicleDeath
Ha van 1 változó, ami azt tárolja, hogy egy játékos lespawnolt egy jármûvet, akkor azt itt tudod törölni.
De nehéz elmagyaráznom.. kóddal egyszerûbb lenne.  ;D
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: ZeRo - 2011. Július 22. - 21:26:31
Esetleg megpróbálhatod így:
[pawn]
public OnVehicleDeath( vehicleid ) {
    DestroyVehicle( vehicleid );
    return 1;
}
[/pawn]
E: Mindig pont elõttem írnak mostanában. ;D
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: palesz_88 - 2011. Július 22. - 21:26:38
Idézetet írta: Ronii date=1311362739\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnVehicleDeath
 
FAIL! xD
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Csabesz - 2011. Július 22. - 21:27:47
Idézetet írta: Zinthos date=1311362798\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


OnVehicleDeath
 
FAIL! xD
[/quote]
Durva.  :laugh:
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 21:35:19
Idézetet írta: ZeRo date=1311362791\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esetleg megpróbálhatod így:
[pawn]
public OnVehicleDeath( vehicleid ) {
    DestroyVehicle( vehicleid );
    return 1;
}
[/pawn]
E: Mindig pont elõttem írnak mostanában. ;D
 
ez lehet hogy jó lenne de ha mondjuk nem lespawnolt jármûvel megyek és az robban fel akkor azt is törli nem kellene valami váltózót adni neki ??
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: palesz_88 - 2011. Július 22. - 21:47:33
Idézetet írta: Ronii date=1311362867\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

OnVehicleDeath
 
FAIL! xD
[/quote]
Durva.  :laugh:
 
[/quote]Ha a linkre kattintassz, az OnPlayerSelectedMenuRow jön be...
Egyébként:
 
new SpawnedCars[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    //parancsodhoz
    if(SpawnedCars[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedCars[playerid]);
    // A jármûvet pedig pl igy hozd létre
   SpawnedCars[playerid] = CreateVehicle(vehicle, x, y, z, 0.0, -1, -1, -1);
   //A create vehicle sor hibás lehet amit én irtam, de a lényeg hogy a jármûvet ezzel a változóval hozd létre
    return 0;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DestroyVehicle(SpawnedCars[playerid]);
    SpawnedCars[playerid] = 0;
}
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 21:51:31
Értem Kössz
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: palesz_88 - 2011. Július 22. - 21:53:26
Ha valami hiba lenne ird meg, ha meg nincs akkor zárhatsz  :P
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 22:11:05
Nem müködiki :S
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Csabesz - 2011. Július 22. - 22:12:50
Ha bemásolod a kódot, akkor megcsinálom.  ;)
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 22:15:52
Mien Kódot ?
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Csabesz - 2011. Július 22. - 22:17:17
Hát az egész spawn rendszer.
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Epsilon - 2011. Július 22. - 22:21:27
Nézz rá az EVS - Epsilon Vehicle Spawner - re.
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 22:24:03
Parancs :
[pawn]CMD:rac(playerid, params[])
{
   new vehicletime;
   if(!IsPlayerLuxAdminLevel(playerid,5)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy admin, vagy nem vagy elég magas szintû!\");
    if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /rac [idõ]\");
    vehicletimer = vehicletime;
    vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
    new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc mulva %s által.\", vehicletime, sendername);
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
   return 1;
}[/pawn]
VehicleToREspawn Függvény amit meghiv a visszaszámlálás után vagyis ebbe kellene a destroyvehicle
[pawn]public VehicleRespawn()
{
   --vehicletimer;
   if( !vehicletimer )   {
      new vehid;
       while(vehid < MAX_VEHICLES)
       {
           if(!IsVehicleOccupied(vehid))
           {
               SetVehicleToRespawn(vehid);
           }
           vehid++;
       }
      KillTimer(vehtimer);
      return;
   }
   static string[ 3 ];
   format( string, 3, \"%d\", vehicletimer );
   GameTextForAll(string, 1000, 6 );
}[/pawn]
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Csabesz - 2011. Július 22. - 22:25:59
Itt /v parancsról volt szó :D meg teljesen más jellegû problémát vettem ki a hozzászólásodból.  ::|  :D
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 22:30:11
akkor itt a /v parancs ebbe is jo csak ne spawnolja ha felrobban oda ahol lespawnolták az elõzõ hozzászólás az egy vehiclespawner abba is bele lehetett volna irni de akkor itt a /v parancs :
[pawn]
CMD:v(playerid, params[])
{
new allvehicles[] = \"1\\tRepülõk\\n2\\tHelikopterek\\n3\\tMotorok\\n4\\tCabriók\\n5\\tIparijármûvek\\n6\\tLowriderek\\n7\\tOffRoad\\n8\\tKözszolgálati Jármûvek\\n9\\tEgyéb jármûvek\\n10\\tSport autók\\n11\\tStation Wagons\\n12\\tCsónakok\\n13\\tEgyedi Jármûvek\\n14\\tTávirányítos autók\\n15\\tUtánfutók\";
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,\" Jármûvek: || Görgess le többért\",allvehicles,\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
return 1;
   }[/pawn]
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Csabesz - 2011. Július 22. - 22:34:48
Figyelj..
Mikor kiválaszt a dialógusból egy jármûvet. Akkor kell lennie egy ilyennek:
[pawn]
PlayerSpawnCar [ palyerid ] = CreateVehicle(... );
[/pawn]
A PlayerSpawnCar csak illusztráció.
Ha megtaláltad ezt a változót, ami tárolja a játékos jármûvét, akkor törölheted az -OnVehicleDeath eljárásnál.
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 22:36:45
De Nincs olyam amikor kiválaszt akkor ott csak a dialogba csak ez van CreateVehicleEx stb..
De lehet hogy CreateVehicleEx ha átirnám AddStaticVehicle vagy CreateVehicle re akkor jó lenne ???
nem ?
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Csabesz - 2011. Július 22. - 22:46:54
A CreateVehicleEx nem alap SAMP funkció, tehát az kellene módosítanod.
Nem tudom, hogy külön ehhez a scripthez írták-e, de én helyette így oldanám meg:
[pawn]
// Mód elejáre
new pCar [ MAX_PLAYERS ];
//CreateVehicleEx helyett
pCar [ playerid ] = CreateVehicle ( ... );
// Ha felrobban
public OnVehicleDeath ( vehicleid )
{
    for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
    {
         DestroyVehicle ( pCar [ playerid ] );
    }
    return 1;
}
[/pawn]
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 22. - 22:53:33
Igy Sem Jó :(
[pawn]D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3342) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3346) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3350) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3354) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3358) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3362) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3366) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3370) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3374) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3378) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3393) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3397) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3401) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3405) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3409) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3413) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3417) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3432) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3436) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3440) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3444) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3448) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3452) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3456) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3460) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3464) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"[/pawn]
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: totar - 2011. Július 23. - 08:10:23
Üdv
ésis beleszólnék a témába. :D
Na ez a probléma engem is érdekelne, én a kadaradam által lefordított, jármûrendszert használom.
És ottis CreateVehicleEx van.
Esetleg valahogy ugy nem lehetne megoldani, hogy a stock nevét írjuk bele.
ugyértem , hogy DestroyVehicle(CreateVehicleEx());
Mert ez így warnngozink
Valahogy igyen módszerrel nem lehet megoldani?
pls nekem is help :D
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Sheet - 2011. Július 23. - 12:54:08
WebSite\" post=\"158133\" timestamp=\"1311368013\"]
Igy Sem Jó :(
[pawn]D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3342) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3346) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3350) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3354) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3358) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3362) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3366) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3370) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3374) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3378) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3393) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3397) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3401) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3405) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3409) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3413) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3417) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3432) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3436) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3440) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3444) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3448) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3452) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3456) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3460) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"
D:\\SAMPSZ~1\\GAMEMO~1\\MadCool.pwn(3464) : error 017: undefined symbol \"palyerid\"[/pawn]
 
[/quote]
Ennyit illene tudni javítani. Elírta, playerid helyett palyerid-t írt.
JAvítása:
[pawn]//CreateVehicleEx helyett
pCar [ palyerid ] = CreateVehicle ( ... );[/pawn]
Helyett
[pawn]//CreateVehicleEx helyett
pCar [ playerid ] = CreateVehicle ( ... );[/pawn]
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 23. - 23:16:01
O de mekkora fa** vagyok istenem ilyen hibát véteni csalodtam magamban tényleg palyerid et irtam :(
Kössz Sheet :(
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Csabesz - 2011. Július 23. - 23:23:26
Mûködik?
Cím: Autó Respawn Problema
Írta: Norby - 2011. Július 23. - 23:26:17
Nem :( :( még igy se

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Július 23. - 23:42:22 )

Müködik Mostmár már csak az a gond hogy nem dobja bele az autóba egybõl

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Július 24. - 00:08:39 )

Mégsem jó :S
Ebbõl nem lehet átteni a Respawnolo parancsomba valamit hogy eltüntesse mert amikor viszont másikat kérek le akkor az elõzõ eltünik :)
 

stock CreateVehicleEx(playerid, modelid, Float:posX, Float:posY, Float:posZ, Float:angle, Colour1, Colour2, respawn_delay)
{
new world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
new interior = GetPlayerInterior(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
GetPlayerPos(playerid, posX, posY, posZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
        CurrentSpawnedVehicle[playerid] = CreateVehicle(modelid, posX, posY, posZ, angle, Colour1, Colour2, respawn_delay);
        LinkVehicleToInterior(CurrentSpawnedVehicle[playerid], interior);
        SetVehicleVirtualWorld(CurrentSpawnedVehicle[playerid], world);
SetVehicleZAngle(CurrentSpawnedVehicle[playerid], angle);
PutPlayerInVehicle(playerid, CurrentSpawnedVehicle[playerid], 0);
SetPlayerInterior(playerid, interior);
}
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
        if(IsVehicleOccupied(CurrentSpawnedVehicle[playerid])) {} else DestroyVehicle(CurrentSpawnedVehicle[playerid]);
GetPlayerPos(playerid, posX, posY, posZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
        CurrentSpawnedVehicle[playerid] = CreateVehicle(modelid, posX, posY, posZ, angle, Colour1, Colour2, respawn_delay);
        LinkVehicleToInterior(CurrentSpawnedVehicle[playerid], interior);
SetVehicleVirtualWorld(CurrentSpawnedVehicle[playerid], world);
        SetVehicleZAngle(CurrentSpawnedVehicle[playerid], angle);
PutPlayerInVehicle(playerid, CurrentSpawnedVehicle[playerid], 0);
SetPlayerInterior(playerid, interior);
}
return 1;
}