Parancs :
[pawn]CMD:rac(playerid, params[])
{
new vehicletime;
if(!IsPlayerLuxAdminLevel(playerid,5)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy admin, vagy nem vagy elég magas szintû!\");
if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /rac [idõ]\");
vehicletimer = vehicletime;
vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc mulva %s által.\", vehicletime, sendername);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
return 1;
}[/pawn]
VehicleToREspawn Függvény amit meghiv a visszaszámlálás után vagyis ebbe kellene a destroyvehicle
[pawn]public VehicleRespawn()
{
--vehicletimer;
if( !vehicletimer ) {
new vehid;
while(vehid < MAX_VEHICLES)
{
if(!IsVehicleOccupied(vehid))
{
SetVehicleToRespawn(vehid);
}
vehid++;
}
KillTimer(vehtimer);
return;
}
static string[ 3 ];
format( string, 3, \"%d\", vehicletimer );
GameTextForAll(string, 1000, 6 );
}[/pawn]