Szerző Téma: Autó Respawn Problema  (Megtekintve 3631 alkalommal)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Dátum: 2011. július 22. - 21:18:39 »
0 Show voters
Hellosztok
Segitséget Kérnék szval Van egy autólehivóm ami /v parancsra hallgat és ha beirom akor kiad egy dialogot ott listázva vannak az autók stb.. ez mind szép és jó de az a probléma ha lespawnolok egy autót akkor ha felrobban oda spawnolja vissza ahol lespawonltam de ha felrobban akkor ne spawnolja sehova hanem törölje ezt hogy oldjam meg ??
Kössz

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #1 Dátum: 2011. július 22. - 21:25:39 »
0 Show voters
OnVehicleDeath
Ha van 1 változó, ami azt tárolja, hogy egy játékos lespawnolt egy jármûvet, akkor azt itt tudod törölni.
De nehéz elmagyaráznom.. kóddal egyszerûbb lenne.  ;D
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 22. - 21:27:13 írta Ronii »

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #2 Dátum: 2011. július 22. - 21:26:31 »
0 Show voters
Esetleg megpróbálhatod így:
[pawn]
public OnVehicleDeath( vehicleid ) {
    DestroyVehicle( vehicleid );
    return 1;
}
[/pawn]
E: Mindig pont elõttem írnak mostanában. ;D

Autó Respawn Problema
« Válasz #3 Dátum: 2011. július 22. - 21:26:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: Ronii date=1311362739\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnVehicleDeath
 
FAIL! xD

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #4 Dátum: 2011. július 22. - 21:27:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zinthos date=1311362798\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


OnVehicleDeath
 
FAIL! xD
[/quote]
Durva.  :laugh:

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #5 Dátum: 2011. július 22. - 21:35:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZeRo date=1311362791\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esetleg megpróbálhatod így:
[pawn]
public OnVehicleDeath( vehicleid ) {
    DestroyVehicle( vehicleid );
    return 1;
}
[/pawn]
E: Mindig pont elõttem írnak mostanában. ;D
 
ez lehet hogy jó lenne de ha mondjuk nem lespawnolt jármûvel megyek és az robban fel akkor azt is törli nem kellene valami váltózót adni neki ??

Autó Respawn Problema
« Válasz #6 Dátum: 2011. július 22. - 21:47:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: Ronii date=1311362867\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

OnVehicleDeath
 
FAIL! xD
[/quote]
Durva.  :laugh:
 
[/quote]Ha a linkre kattintassz, az OnPlayerSelectedMenuRow jön be...
Egyébként:
 
new SpawnedCars[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    //parancsodhoz
    if(SpawnedCars[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedCars[playerid]);
    // A jármûvet pedig pl igy hozd létre
   SpawnedCars[playerid] = CreateVehicle(vehicle, x, y, z, 0.0, -1, -1, -1);
   //A create vehicle sor hibás lehet amit én irtam, de a lényeg hogy a jármûvet ezzel a változóval hozd létre
    return 0;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DestroyVehicle(SpawnedCars[playerid]);
    SpawnedCars[playerid] = 0;
}

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #7 Dátum: 2011. július 22. - 21:51:31 »
0 Show voters
Értem Kössz

Autó Respawn Problema
« Válasz #8 Dátum: 2011. július 22. - 21:53:26 »
0 Show voters
Ha valami hiba lenne ird meg, ha meg nincs akkor zárhatsz  :P

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #9 Dátum: 2011. július 22. - 22:11:05 »
0 Show voters
Nem müködiki :S

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #10 Dátum: 2011. július 22. - 22:12:50 »
0 Show voters
Ha bemásolod a kódot, akkor megcsinálom.  ;)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #11 Dátum: 2011. július 22. - 22:15:52 »
0 Show voters
Mien Kódot ?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #12 Dátum: 2011. július 22. - 22:17:17 »
0 Show voters
Hát az egész spawn rendszer.

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #13 Dátum: 2011. július 22. - 22:21:27 »
0 Show voters
Nézz rá az EVS - Epsilon Vehicle Spawner - re.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Autó Respawn Problema
« Válasz #14 Dátum: 2011. július 22. - 22:24:03 »
0 Show voters
Parancs :
[pawn]CMD:rac(playerid, params[])
{
   new vehicletime;
   if(!IsPlayerLuxAdminLevel(playerid,5)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy admin, vagy nem vagy elég magas szintû!\");
    if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /rac [idõ]\");
    vehicletimer = vehicletime;
    vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
    new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc mulva %s által.\", vehicletime, sendername);
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
   return 1;
}[/pawn]
VehicleToREspawn Függvény amit meghiv a visszaszámlálás után vagyis ebbe kellene a destroyvehicle
[pawn]public VehicleRespawn()
{
   --vehicletimer;
   if( !vehicletimer )   {
      new vehid;
       while(vehid < MAX_VEHICLES)
       {
           if(!IsVehicleOccupied(vehid))
           {
               SetVehicleToRespawn(vehid);
           }
           vehid++;
       }
      KillTimer(vehtimer);
      return;
   }
   static string[ 3 ];
   format( string, 3, \"%d\", vehicletimer );
   GameTextForAll(string, 1000, 6 );
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal