GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: hunpeesta - 2010. február 27. - 14:18:39

Cím: Autó respawn
Írta: hunpeesta - 2010. február 27. - 14:18:39
Helló all
Szal amilyen autókat berakok a a szeróba elviszi egy játékos és nem rakja vissza.
Valami nagyon egyszeru megoldás kéne.
Elore is thx!
Cím: Autó respawn
Írta: Iceaac - 2010. február 27. - 15:41:38
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle
 
respawn_delay   The delay until the car is respawned without a driver in seconds.

 
SZerk: vagy: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleEx
Cím: Autó respawn
Írta: hunpeesta - 2010. február 27. - 20:00:51
Részletesebben letudnád írni?
Cím: Autó respawn
Írta: TriPod92 - 2010. február 27. - 21:40:22
Egy Példa:
 
AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );

 
AddStaticVehicleEx( ID, X, Y, Z, angle, szin1, szin2, respawnido );
X,Y,Z - Spawn koordináták.
angle = dolés szögnek vagy minek nevezem [elfordulási szög  ;)] :D
A respawn ido tudtomal secundumban azaz másodpercben van megadva :-\\ :-\\
Remélem értheto volt.
Cím: Autó respawn
Írta: jana4 - 2010. február 27. - 22:02:28
nem másodpercbe, hanem millimásodpercbe van megadva.

azaz 1mp = 1000ms


leegyszerusíthetjük szorzóval, pl. 10*100  ;)
Cím: Autó respawn
Írta: Epsilon - 2010. február 28. - 09:35:00
Scream hülyeséget beszél, TriPodnak van igaza.
Ez aztán nagyon \"segítokész\" hsz volt. am, elírtam, timerre értettem.
Cím: Autó respawn
Írta: Iceaac - 2010. február 28. - 10:32:32
Idézetet írta: ScreaM date=1267304548\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"805\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem másodpercbe, hanem millimásodpercbe van megadva.

azaz 1mp = 1000ms


leegyszerusíthetjük szorzóval, pl. 10*100  ;)

 

respawn_delay   The delay until the car is respawned without a driver in SECONDS.
Cím: Autó respawn
Írta: dnsdj - 2010. február 28. - 10:39:37
Teessék csináltam egy Jármü Respawnt.. parancsra.. szóval beírod a parncsot akkor helyre teszi az összes autót!
 

//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(strcmp(cmd, \"/vresi\", true) == 0)   {   
if(IsPlayerAdmin(playerid))   {
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++)
{
SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
}
Cím: Autó respawn
Írta: Gamestar - 2010. február 28. - 10:40:44
A respawn_delay értéke másodperc...
Cím: Autó respawn
Írta: hunpeesta - 2010. március 01. - 21:35:13
Köszi mindenkinek!
De dnsdj nem muködik pedig a pawnoban nem ir semmi hibát.
Cím: Autó respawn
Írta: dnsdj - 2010. március 01. - 22:36:24
normálisan másotlad be a dolgokat?
a definálást mod elejére stb.. a commandtexthez meg parancsot..
Cím: Autó respawn
Írta: Iceaac - 2010. március 02. - 06:47:32
Idézetet írta: dnsdj date=1267349977\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"805\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Teessék csináltam egy Jármü Respawnt.. parancsra.. szóval beírod a parncsot akkor helyre teszi az összes autót!
 

//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(strcmp(cmd, \"/vresi\", true) == 0)   {   
if(IsPlayerAdmin(playerid))   {
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++)
{
SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
}

 



//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(!strcmp(cmdtext, \"/vresi\", true))
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\");
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++) SetVehicleToRespawn(v);
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}

 
Szerk.: Jah és a CAR_AMOUNT után az 5000ret írd át kb annyira ahány jármuved van, mert ha több van, em fogja helyretenni, ha kevesebb akkor feleslegese fut le a ciklus még jó sokszor..
Szerk2:
 

Köszi mindenkinek!
De dnsdj nem muködik pedig a pawnoban nem ir semmi hibát.
 
[/quote]
Be voltál jelentkezve RCON adminként?  ::)
Cím: Autó respawn
Írta: hunpeesta - 2010. március 02. - 20:41:28
Köszi ez már muködik  ;)
Csak a baj az hogy aki jármuben ül eltunik a jármuve :-\\
Cím: Autó respawn
Írta: Iceaac - 2010. március 02. - 20:57:11
Idézetet írta: hunpeesta date=1267558888\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"805\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi ez már muködik  ;)
Csak a baj az hogy aki jármuben ül eltunik a jármuve :-\\
 
Írom mindjárt.
Cím: Autó respawn
Írta: Iceaac - 2010. március 02. - 20:59:03
Am találtam ki felesleget még, múltkor nem néztem át rendesen, tess:
 
//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(!strcmp(cmdtext, \"/vresi\", true))
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\");
new bool:foglalt[CAR_AMOUNT];
for(new v; v<CAR_AMOUNT; v++)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) if (IsPlayerInVehicle(i)) foglalt[v] = true;
if (foglalt[v] == true) SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
Cím: Autó respawn
Írta: ZeRo - 2010. március 02. - 21:20:39
Felesleges egy 5000 cellájú vektort létrehozni.
 

#include < a_samp >
#define CAR_AMOUNT 5000
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/vresi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( !IsPlayerAdmin( playerid ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\" );
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i ) {
   for( new v; v < CAR_AMOUNT; ++v ) {
      if( IsPlayerInVehicle( i, v ) ) continue;
      SetVehicleToRespawn( v );
   }
}
SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Helyretetted a jármuveket!\" );
SendClientMessageToAll( 0xFF0000AA, \"Jármuvek Helyretéve!!\" );
return 1;
}
return 0;
}

 
ZeRo
Cím: Autó respawn
Írta: dnsdj - 2010. március 02. - 21:33:33
Ezis igaz :/ Na mind1...
Off: ZeRo Jönnél kicsit msnre? (( nem scriptelés ügyben ))     
Cím: Autó respawn
Írta: Iceaac - 2010. március 03. - 06:39:32
Idézetet írta: ZeRo date=1267561239\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"805\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Felesleges egy 5000 cellájú vektort létrehozni.
 

#include < a_samp >
#define CAR_AMOUNT 5000
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/vresi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( !IsPlayerAdmin( playerid ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\" );
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i ) {
   for( new v; v < CAR_AMOUNT; ++v ) {
      if( IsPlayerInVehicle( i, v ) ) continue;
      SetVehicleToRespawn( v );
   }
}
SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Helyretetted a jármuveket!\" );
SendClientMessageToAll( 0xFF0000AA, \"Jármuvek Helyretéve!!\" );
return 1;
}
return 0;
}

 
ZeRo
 
Itt a \"Szerk:\" részt olvasd el pls.
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3658.msg42267#msg42267
Amúgy én utálom ezt a stílust mikor pl OnPlayerCmdtext(...) és itt egybol {.. Átláthatatlan és ronda. (Szerintem, gondolom te megszoktad.)
Szerk.: OFF: ZeRo pls gyere MSNre, a profilodba lévo címeden vettelek fel, ha nem az pls add meg PMben, szeretné beszélni veled.  :)