-
Helló all
Szal amilyen autókat berakok a a szeróba elviszi egy játékos és nem rakja vissza.
Valami nagyon egyszeru megoldás kéne.
Elore is thx!
-
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle
respawn_delay The delay until the car is respawned without a driver in seconds.
SZerk: vagy: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleEx
-
Részletesebben letudnád írni?
-
Egy Példa:
AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );
AddStaticVehicleEx( ID, X, Y, Z, angle, szin1, szin2, respawnido );
X,Y,Z - Spawn koordináták.
angle = dolés szögnek vagy minek nevezem [elfordulási szög ;)] :D
A respawn ido tudtomal secundumban azaz másodpercben van megadva :-\\ :-\\
Remélem értheto volt.
-
nem másodpercbe, hanem millimásodpercbe van megadva.
azaz 1mp = 1000ms
leegyszerusíthetjük szorzóval, pl. 10*100 ;)
-
Scream hülyeséget beszél, TriPodnak van igaza.
Ez aztán nagyon \"segítokész\" hsz volt. am, elírtam, timerre értettem.
-
nem másodpercbe, hanem millimásodpercbe van megadva.
azaz 1mp = 1000ms
leegyszerusíthetjük szorzóval, pl. 10*100 ;)
respawn_delay The delay until the car is respawned without a driver in SECONDS.
-
Teessék csináltam egy Jármü Respawnt.. parancsra.. szóval beírod a parncsot akkor helyre teszi az összes autót!
//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(strcmp(cmd, \"/vresi\", true) == 0) {
if(IsPlayerAdmin(playerid)) {
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++)
{
SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
}
-
A respawn_delay értéke másodperc...
-
Köszi mindenkinek!
De dnsdj nem muködik pedig a pawnoban nem ir semmi hibát.
-
normálisan másotlad be a dolgokat?
a definálást mod elejére stb.. a commandtexthez meg parancsot..
-
Teessék csináltam egy Jármü Respawnt.. parancsra.. szóval beírod a parncsot akkor helyre teszi az összes autót!
//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(strcmp(cmd, \"/vresi\", true) == 0) {
if(IsPlayerAdmin(playerid)) {
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++)
{
SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
}
//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(!strcmp(cmdtext, \"/vresi\", true))
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\");
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++) SetVehicleToRespawn(v);
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
Szerk.: Jah és a CAR_AMOUNT után az 5000ret írd át kb annyira ahány jármuved van, mert ha több van, em fogja helyretenni, ha kevesebb akkor feleslegese fut le a ciklus még jó sokszor..
Szerk2:
Köszi mindenkinek!
De dnsdj nem muködik pedig a pawnoban nem ir semmi hibát.
[/quote]
Be voltál jelentkezve RCON adminként? ::)
-
Köszi ez már muködik ;)
Csak a baj az hogy aki jármuben ül eltunik a jármuve :-\\
-
Köszi ez már muködik ;)
Csak a baj az hogy aki jármuben ül eltunik a jármuve :-\\
Írom mindjárt.
-
Am találtam ki felesleget még, múltkor nem néztem át rendesen, tess:
//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(!strcmp(cmdtext, \"/vresi\", true))
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\");
new bool:foglalt[CAR_AMOUNT];
for(new v; v<CAR_AMOUNT; v++)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) if (IsPlayerInVehicle(i)) foglalt[v] = true;
if (foglalt[v] == true) SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
-
Felesleges egy 5000 cellájú vektort létrehozni.
#include < a_samp >
#define CAR_AMOUNT 5000
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/vresi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( !IsPlayerAdmin( playerid ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\" );
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i ) {
for( new v; v < CAR_AMOUNT; ++v ) {
if( IsPlayerInVehicle( i, v ) ) continue;
SetVehicleToRespawn( v );
}
}
SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Helyretetted a jármuveket!\" );
SendClientMessageToAll( 0xFF0000AA, \"Jármuvek Helyretéve!!\" );
return 1;
}
return 0;
}
ZeRo
-
Ezis igaz :/ Na mind1...
Off: ZeRo Jönnél kicsit msnre? (( nem scriptelés ügyben ))
-
Felesleges egy 5000 cellájú vektort létrehozni.
#include < a_samp >
#define CAR_AMOUNT 5000
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/vresi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( !IsPlayerAdmin( playerid ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\" );
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i ) {
for( new v; v < CAR_AMOUNT; ++v ) {
if( IsPlayerInVehicle( i, v ) ) continue;
SetVehicleToRespawn( v );
}
}
SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Helyretetted a jármuveket!\" );
SendClientMessageToAll( 0xFF0000AA, \"Jármuvek Helyretéve!!\" );
return 1;
}
return 0;
}
ZeRo
Itt a \"Szerk:\" részt olvasd el pls.
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3658.msg42267#msg42267
Amúgy én utálom ezt a stílust mikor pl OnPlayerCmdtext(...) és itt egybol {.. Átláthatatlan és ronda. (Szerintem, gondolom te megszoktad.)
Szerk.: OFF: ZeRo pls gyere MSNre, a profilodba lévo címeden vettelek fel, ha nem az pls add meg PMben, szeretné beszélni veled. :)