Szerző Téma: Autó respawn  (Megtekintve 2494 alkalommal)

Autó respawn
« Dátum: 2010. február 27. - 14:18:39 »
0 Show voters
Helló all
Szal amilyen autókat berakok a a szeróba elviszi egy játékos és nem rakja vissza.
Valami nagyon egyszeru megoldás kéne.
Elore is thx!

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Autó respawn
« Válasz #1 Dátum: 2010. február 27. - 15:41:38 »
0 Show voters
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle
 
respawn_delay   The delay until the car is respawned without a driver in seconds.

 
SZerk: vagy: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleEx
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 27. - 15:49:46 írta Iceaac »

Autó respawn
« Válasz #2 Dátum: 2010. február 27. - 20:00:51 »
0 Show voters
Részletesebben letudnád írni?

Autó respawn
« Válasz #3 Dátum: 2010. február 27. - 21:40:22 »
0 Show voters
Egy Példa:
 
AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );

 
AddStaticVehicleEx( ID, X, Y, Z, angle, szin1, szin2, respawnido );
X,Y,Z - Spawn koordináták.
angle = dolés szögnek vagy minek nevezem [elfordulási szög  ;)] :D
A respawn ido tudtomal secundumban azaz másodpercben van megadva :-\\ :-\\
Remélem értheto volt.
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 27. - 22:08:50 írta ScreaM »

jana4

  • Vendég
Autó respawn
« Válasz #4 Dátum: 2010. február 27. - 22:02:28 »
0 Show voters
nem másodpercbe, hanem millimásodpercbe van megadva.

azaz 1mp = 1000ms


leegyszerusíthetjük szorzóval, pl. 10*100  ;)

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Autó respawn
« Válasz #5 Dátum: 2010. február 28. - 09:35:00 »
0 Show voters
Scream hülyeséget beszél, TriPodnak van igaza.
Ez aztán nagyon \"segítokész\" hsz volt. am, elírtam, timerre értettem.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 02. - 18:24:42 írta ScreaM »

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Autó respawn
« Válasz #6 Dátum: 2010. február 28. - 10:32:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1267304548\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"805\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem másodpercbe, hanem millimásodpercbe van megadva.

azaz 1mp = 1000ms


leegyszerusíthetjük szorzóval, pl. 10*100  ;)

 

respawn_delay   The delay until the car is respawned without a driver in SECONDS.

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
Autó respawn
« Válasz #7 Dátum: 2010. február 28. - 10:39:37 »
0 Show voters
Teessék csináltam egy Jármü Respawnt.. parancsra.. szóval beírod a parncsot akkor helyre teszi az összes autót!
 

//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(strcmp(cmd, \"/vresi\", true) == 0)   {   
if(IsPlayerAdmin(playerid))   {
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++)
{
SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
}

Autó respawn
« Válasz #8 Dátum: 2010. február 28. - 10:40:44 »
0 Show voters
A respawn_delay értéke másodperc...

Autó respawn
« Válasz #9 Dátum: 2010. március 01. - 21:35:13 »
0 Show voters
Köszi mindenkinek!
De dnsdj nem muködik pedig a pawnoban nem ir semmi hibát.

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
Autó respawn
« Válasz #10 Dátum: 2010. március 01. - 22:36:24 »
0 Show voters
normálisan másotlad be a dolgokat?
a definálást mod elejére stb.. a commandtexthez meg parancsot..

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Autó respawn
« Válasz #11 Dátum: 2010. március 02. - 06:47:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: dnsdj date=1267349977\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"805\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Teessék csináltam egy Jármü Respawnt.. parancsra.. szóval beírod a parncsot akkor helyre teszi az összes autót!
 

//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(strcmp(cmd, \"/vresi\", true) == 0)   {   
if(IsPlayerAdmin(playerid))   {
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++)
{
SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}
}

 



//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(!strcmp(cmdtext, \"/vresi\", true))
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\");
new v;
for(v=0;v<=CAR_AMOUNT;v++) SetVehicleToRespawn(v);
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}

 
Szerk.: Jah és a CAR_AMOUNT után az 5000ret írd át kb annyira ahány jármuved van, mert ha több van, em fogja helyretenni, ha kevesebb akkor feleslegese fut le a ciklus még jó sokszor..
Szerk2:
 

Köszi mindenkinek!
De dnsdj nem muködik pedig a pawnoban nem ir semmi hibát.
 
[/quote]
Be voltál jelentkezve RCON adminként?  ::)

Autó respawn
« Válasz #12 Dátum: 2010. március 02. - 20:41:28 »
0 Show voters
Köszi ez már muködik  ;)
Csak a baj az hogy aki jármuben ül eltunik a jármuve :-\\

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Autó respawn
« Válasz #13 Dátum: 2010. március 02. - 20:57:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: hunpeesta date=1267558888\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"805\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi ez már muködik  ;)
Csak a baj az hogy aki jármuben ül eltunik a jármuve :-\\
 
Írom mindjárt.

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Autó respawn
« Válasz #14 Dátum: 2010. március 02. - 20:59:03 »
0 Show voters
Am találtam ki felesleget még, múltkor nem néztem át rendesen, tess:
 
//Mod elejére
#define CAR_AMOUNT 5000
//OnPlayerCommandText Részhez
if(!strcmp(cmdtext, \"/vresi\", true))
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy bejelentkezve RCON adminként!\");
new bool:foglalt[CAR_AMOUNT];
for(new v; v<CAR_AMOUNT; v++)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) if (IsPlayerInVehicle(i)) foglalt[v] = true;
if (foglalt[v] == true) SetVehicleToRespawn(v);
}
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Helyretetted a jármuveket!\");
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,\"Jármuvek Helyretéve!!\");
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal