GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Pioneer - 2011. június 24. - 15:59:41

Cím: Auto repair
Írta: Pioneer - 2011. június 24. - 15:59:41
Hali a módomba tettem 1 auto repair scriptet mûködik is minden jól. De csak motorikusan javítja megh külsõleg nem. valaki tudna ebbe segíteni hogy külsõleg is megjavítsa? vagy tud 1 ilyen scriptet valaki?
Cím: Auto repair
Írta: norbee0170 - 2011. június 24. - 16:47:59
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=72919
http://sampforum.hu/index.php?topic=5549.0
________________________________________________
http://google.hu
Cím: Auto repair
Írta: Norby - 2011. június 24. - 18:01:04
[pawn]CMD:javit(playerid, params[ ] )
{   
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        SetVehicleHealth(repair, 1000);
        RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
        SendClientMessage (playerid, COLOR_ORANGE, \"Kocsid Megjavitva!\");
       return 1;
}[/pawn]
ennyi lenne :D
Cím: Auto repair
Írta: kadaradam - 2011. június 24. - 18:48:13
WebSite\" post=\"150966\" timestamp=\"1308931264\"]
[pawn]CMD:javit(playerid, params[ ] )
{   
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        SetVehicleHealth(repair, 1000);
        RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
        SendClientMessage (playerid, COLOR_ORANGE, \"Kocsid Megjavitva!\");
       return 1;
}[/pawn]
ennyi lenne :D
 
[/quote]
SetVehicleHealth-az nem is kéne oda,mert alapból benne van  RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); függvényben! ;D
Cím: Auto repair
Írta: Pioneer - 2011. június 24. - 19:00:12
+ez nem.autorepair hanem.parancsos ;) de azér ty
Cím: Auto repair
Írta: norbee0170 - 2011. június 24. - 19:03:40
akk zárd a témát
Cím: Auto repair
Írta: Norby - 2011. június 24. - 20:29:33
Bocs akk én olvastam félre a témát xDD :D
Sorry
Cím: Auto repair
Írta: [SWAT]Messi - 2011. június 25. - 12:17:19
Helló !
Szerintem ez a legjobb megoldás rá:
[pawn]
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_SPRINT) //Ez a W Gomb és mivel nyomod mert mész elõre egybõl megjavul..
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
               new VehicleID;
      VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
      SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00);
       RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
                }
   else
   {
   return false;
   }
}
return 1;
}
[/pawn]
Cím: Auto repair
Írta: Norby - 2011. június 25. - 12:35:07
Szerintem meg az lenne a legjobb megoldás ami nekem is van hogy létrehozunk egy timert és ha a Játékos beirja azt hogy
/autorep akkor a timer elindul és mondjuk 1 Másodpercenként javitsa az autot ami ugyebár 1000 vagy kevesebbre is vehessük és folyamatosan javitsa :D
Ilyesmire gondolok :
main Fõlé
[pawn]new bool:autorepair[MAX_PLAYERS];
new reptimer;[/pawn]
[pawn]forward autoreptimer(playerid, vehicleid);][/pawn]
[pawn]public autoreptimer(playerid, vehicleid)
{
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);
     RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}[/pawn]
[pawn]CMD:autorep(playerid, params[])
{
    if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"DM Zónába Nem Használhatsz Parancsokat Lépj Ki [/exitdm]\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(autorepair[playerid] == false)
   {
            reptimer = SetTimerEx(\"autoreptimer\", 800, true, \"u\", playerid);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata Javitás Bekapcsolva (Kikapcsolni a [/autorep] Parancsal)!\");
      autorepair[playerid] = true;
   }else{
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata javítás kikapcsolva!\");
      autorepair[playerid] = false;
      KillTimer(reptimer);
   }
}else{
   SendClientMessage(playerid,   COLOR_RED, \"Nem ülsz jármûben!\");
}
return 1;
}[/pawn]
Ennyi lenne :D
Cím: Auto repair
Írta: [SWAT]Messi - 2011. június 25. - 16:57:51
WebSite\" post=\"151142\" timestamp=\"1308998107\"]
Szerintem meg az lenne a legjobb megoldás ami nekem is van hogy létrehozunk egy timert és ha a Játékos beirja azt hogy
/autorep akkor a timer elindul és mondjuk 1 Másodpercenként javitsa az autot ami ugyebár 1000 vagy kevesebbre is vehessük és folyamatosan javitsa :D
Ilyesmire gondolok :
main Fõlé
[pawn]new bool:autorepair[MAX_PLAYERS];
new reptimer;[/pawn]
[pawn]forward autoreptimer(playerid, vehicleid);][/pawn]
[pawn]public autoreptimer(playerid, vehicleid)
{
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);
     RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}[/pawn]
[pawn]CMD:autorep(playerid, params[])
{
    if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"DM Zónába Nem Használhatsz Parancsokat Lépj Ki [/exitdm]\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(autorepair[playerid] == false)
   {
            reptimer = SetTimerEx(\"autoreptimer\", 800, true, \"u\", playerid);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata Javitás Bekapcsolva (Kikapcsolni a [/autorep] Parancsal)!\");
      autorepair[playerid] = true;
   }else{
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata javítás kikapcsolva!\");
      autorepair[playerid] = false;
      KillTimer(reptimer);
   }
}else{
   SendClientMessage(playerid,   COLOR_RED, \"Nem ülsz jármûben!\");
}
return 1;
}[/pawn]
Ennyi lenne :D
 
[/quote]
Helló ! Én ezt most nem oltásként mondom ,meg nem beszólásként ,de azt mondta parancs nélkül kell neki. Tudom ,hogy ezt csak 1x kell beírnia ,de akkor is be kell írnia.De ez lett volna a legegyszerûbb az igaz.  ;)
Cím: Auto repair
Írta: smart - 2011. június 25. - 17:34:44
Pio, ha automatán életbe lépjen parancs nélkül akkor az OnPlayerSpawn alá építsd be. :D