A dialogot sztem ugy csinald meg,h SetPVarIntel es a OnPlayerSpawnhoz,meg a sapkat is a OnplayerSpawnhoz, egy 5-10 perc es leirom neked csak nem vagyok gepnel.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 25. - 14:58:07 )
Lehet hogy kicsit \"bonyolult\" de szerintem jó
#include a_samp
new dialog = 0;
#define Dialog_Udv 10 //sajátodét írd, emg minden
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (dialog == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_Udv, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"asd\", \"asfrawtlõl\", \"Okcsá\", \"\");//ide is sajátodét
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19065, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4, 1.4);
}
dialog = 1;
//Ide még amit akarsz...
return 1;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 25. - 15:25:38 )
juj elrontottam. :S a sapit(SetPlayerAttached..) oda rakd ahol van az. //Ide amit akarsz