Tiszteletem!
Olyan hibába ütköztem, hogy egy DM -ben random spawnok vannak, régi módban tökéletesen mûködött, az új módban azomban néha nem tesz be a dm zónába, hanem az alap spawnhelyre tesz (spawnoláskor úgy van megcsinálva, hogy mindenképpen változtatja a pozíciót, de ennél a hibánál semmit sem változtat). Viszont amikor \"mûködik\" a spawnolás akkor mindig ugyan oda tesz be, pedig van vagy 5-6 random pozició.
Tudni illik most úgy van a random, hogy globálisan van new Random; -mal létrehozva, és ez van mindig formázva randommal. (Kipróbáltam úgyis, hogy mindenhol újat hozok létre, ez sem volt jó. (Régi módban minenhol újat hozott létre.)).
Még azt is leírnám, hogy most úgy van, hogy nem egymás alá:
case 3:
{
Random= ...
SetPlayerPos...
SetPlayerFacingAngle...
...
}
, hanem:
case 3: Random= ... && SetPlayerPos... && SetPlayerFacing....
Köszönöm elõre is a segítséget!