Szerző Téma: Audio plugin hiba  (Megtekintve 748 alkalommal)

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Audio plugin hiba
« Dátum: 2016. Február 20. - 12:56:19 »
0
Csináltam egy kis scriptet aminek a segítségével meghatározott hangokat tudok lejátszani 3D hatással, tehát ha távolodik a játékos akkor halkul a zene a range változó alapján. Viszont ez úgy ahogy van nem működik, mit láttok benne hibásan?
 
stock PlaySoundEx(playerid, sound, Float:range)
{
new Float:x, Float:y, Float:z, handle;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
foreach(Player, i) if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, x, y, z))
{
    handle = Audio_Play(i, sound, false, false, true);
Audio_Set3DPosition(i, handle, x, y, z, range);
}
return 1;
}

 
felhasználás:
 

#define CICA_HANG      1
PlaySoundEx(playerid, CICA_HANG, 10.0);

 
szerk.: átírtam Audio_Play paramétereit (i, sound);-ra és így működik viszont, a 3D hatás nincs meg..
« Utoljára szerkesztve: 2016. Február 20. - 14:30:44 írta Aedin »

Audio plugin hiba
« Válasz #1 Dátum: 2016. Február 21. - 10:46:08 »
0
Igazából jónak látszik, nem tudom mi lehet a gond... Esetleg próbálj a range helyére egy konkrét értéket írni, hátha azzal van baj.
 
stock PlaySoundEx(playerid, sound, Float:range)
{
        new Float:x, Float:y, Float:z, handle;
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        foreach(Player, i)
        {
            if(IsPlayerConnected(i)
            {
               if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, x, y, z))
               {
                   handle = Audio_Play(i, sound);
            Audio_Set3DPosition(i, handle, x, y, z, range);
      }
   }
        }
        return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal