CreateObject(1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622,0,0,96,300);
CreatePlayerObject(playerid, 1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622, 0.0, 0.0, 96.0, 300);//playerid, modelid, X, Y, Z, rotx, roty, rotz, látótávolság
new pickup;public OnGameModeInit(){ pickup = CreatePickup(model, 2, x, y, z); return 1;}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == pickup) { //ide hogy mit csináljon a te esetedben SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2); } return 1;}
Ez meg is van de valamiért nem hajlandó elforgatni az objectet.Ez a kód: SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1); Amire azt írják , hogy forgástengely(ettõl elfordul az object) azt egy csomószor átírtam, de semmi.Valami ötlet?
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1);