-
Hello.
Az a helyzet hogy a playerobject-ekhez sík hülye vagyok és ezért kéne a segítség.
ezt hogy lehetne playerobjectbe átírni?:
CreateObject(1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622,0,0,96,300);
És hogy lehetne Attach-elni?
-
ezt töltsd le ezzel egyszerûen meglehet csinálni :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=2385649
-
vagy csak szimplán átírod, hogy
CreatePlayerObject(playerid, 1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622, 0.0, 0.0, 96.0, 300);//playerid, modelid, X, Y, Z, rotx, roty, rotz, látótávolság
-
az is egy megoldás de azért ajánlottam ezt a scriptet mert ezzel egyszerûen lehet editelni a playerre és hátha ki lát valami fantáziát belõle :D
-
Nekem ez ugy kell ha a player felveszi a pickupot akkor rakodjon a hátára az object
-
azt ugy tudod hogy
elöször is megcsinálod editorba hogy a hátán legyen az object gondolom fegyver utánna
csinálsz egy pickup-ot
new pickup;
public OnGameModeInit()
{
pickup = CreatePickup(model, 2, x, y, z);
return 1;
}
utánna meg lekéred hogy felvette a pickupot és megadod hogy mit csináljon
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == pickup)
{
//ide hogy mit csináljon a te esetedben
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2);
}
return 1;
}
-
Ez meg is van de valamiért nem hajlandó elforgatni az objectet.
Ez a kód:
[pawn]SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1);[/pawn]
Amire azt írják , hogy forgástengely(ettõl elfordul az object) azt egy csomószor átírtam, de semmi.
Valami ötlet?
-
Ez meg is van de valamiért nem hajlandó elforgatni az objectet.
Ez a kód:
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1);
Amire azt írják , hogy forgástengely(ettõl elfordul az object) azt egy csomószor átírtam, de semmi.
Valami ötlet?
most a 0.3-mal a Z tengelyen forgatsz.
de a 0.3 az annyira minimális, hogy nem veszed észre.
vorgasd nagyobb számmal, észrevehetõ lesz az.
-
köszi