GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: AlanCrawnel - 2014. augusztus 15. - 18:55:55

Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: AlanCrawnel - 2014. augusztus 15. - 18:55:55
Hello.
Az a helyzet hogy a playerobject-ekhez sík hülye vagyok és ezért kéne a segítség.
ezt hogy lehetne playerobjectbe átírni?:
 
CreateObject(1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622,0,0,96,300);

 
És hogy lehetne Attach-elni?
Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: ROOCK - 2014. augusztus 15. - 22:54:31
ezt töltsd le ezzel egyszerûen meglehet csinálni :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=2385649
Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: huhboy - 2014. augusztus 15. - 22:59:46
vagy csak szimplán átírod, hogy
 
CreatePlayerObject(playerid, 1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622, 0.0, 0.0, 96.0, 300);//playerid, modelid, X, Y, Z, rotx, roty, rotz, látótávolság
Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: ROOCK - 2014. augusztus 15. - 23:03:17
az is egy megoldás de azért ajánlottam ezt a scriptet mert ezzel egyszerûen lehet editelni a playerre és hátha ki lát valami fantáziát belõle :D
Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: AlanCrawnel - 2014. augusztus 15. - 23:27:11
Nekem ez ugy kell ha a player felveszi a pickupot akkor rakodjon a hátára az object
Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: ROOCK - 2014. augusztus 15. - 23:39:52
azt ugy tudod hogy
elöször is megcsinálod editorba hogy a hátán legyen az object gondolom fegyver utánna
csinálsz egy pickup-ot
 
new pickup;
public OnGameModeInit()
{
    pickup = CreatePickup(model, 2, x, y, z);
    return 1;
}

 
utánna meg lekéred hogy felvette a pickupot és megadod hogy mit csináljon
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == pickup)
    {
       //ide hogy mit csináljon a te esetedben
      SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2);
    }
    return 1;
}
Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: AlanCrawnel - 2014. augusztus 16. - 22:56:40
Ez meg is van de valamiért nem hajlandó elforgatni az objectet.
Ez a kód:
[pawn]SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1);[/pawn]
Amire azt írják , hogy forgástengely(ettõl elfordul az object) azt egy csomószor átírtam, de semmi.
Valami ötlet?
Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: huhboy - 2014. augusztus 16. - 23:21:15
Idézetet írta: AlanCrawnel date=1408222600\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50117\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez meg is van de valamiért nem hajlandó elforgatni az objectet.
Ez a kód:
 
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1);

 
Amire azt írják , hogy forgástengely(ettõl elfordul az object) azt egy csomószor átírtam, de semmi.
Valami ötlet?
 
most a 0.3-mal a Z tengelyen forgatsz.
de a 0.3 az annyira minimális, hogy nem veszed észre.
vorgasd nagyobb számmal, észrevehetõ lesz az.
Cím: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
Írta: AlanCrawnel - 2014. augusztus 16. - 23:32:05
köszi