AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000); //Object Model: 19419 |
CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
new kocsi;public OnGameModeInit (){ kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100); AttachObjectToVehicle(19419, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);}
public OnGameModeInit (){ new kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100); new villogo = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Mindegy hova hozzuk létre, mert egyből csatoljuk is a járműhöz. AttachObjectToVehicle(villogo, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);}
AttachObjectToVehicle nem modelid-t kezel, hanem objectid-t. Tehát először létre kell hozni egy objectet, amit csatolni tudunk. public OnGameModeInit (){ new kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100); new villogo = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Mindegy hova hozzuk létre, mert egyből csatoljuk is a járműhöz. AttachObjectToVehicle(villogo, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);}