new kocsi;
public OnGameModeInit ()
{
kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
AttachObjectToVehicle(19419, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);
}
Elviekben így kellene :D
AttachObjectToVehicle nem modelid-t kezel, hanem objectid-t. Tehát először létre kell hozni egy objectet, amit csatolni tudunk.
public OnGameModeInit ()
{
new kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
new villogo = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Mindegy hova hozzuk létre, mert egyből csatoljuk is a járműhöz.
AttachObjectToVehicle(villogo, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);
}
AttachObjectToVehicle nem modelid-t kezel, hanem objectid-t. Tehát először létre kell hozni egy objectet, amit csatolni tudunk.
public OnGameModeInit ()
{
new kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
new villogo = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Mindegy hova hozzuk létre, mert egyből csatoljuk is a járműhöz.
AttachObjectToVehicle(villogo, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);
}
úgy úgy!.